شرکت نمایندگی و گارانتی ماناتل پارس

در زمینه خدمات تعمیرات گوشی موبایل یکی از شرکت های برتر و با سابقه ، شرکت ماناتل پارس است. تعمیر گوشی همراه شما با نهایت دقت کامل و به کارگیری بهترین متریال کاربردی و با استفاده از به روزترین و با کیفیت ترین تجهیزات تعمیر در شرکت نمایندگی و گارانتی ماناتل پارس انجام می شود. کسب رضایت شما مشتریان عزیز برای ما نهایت افتخار است.

شرکت ماناتل پارس

ماناتل پارس، نمایندگی و گارانتی رسمی سه برند ( آیفون / سامسونگ / شیائومی ) با بیش از ۲۰ سال سابقه و تجربه درخشان در زمینه واردات و خدمات پس از فروش تلفن همراه با در اختیار داشتن بهترین و حرفه ای ترین متخصصان، در تلاش است تا بهترین خدمات گارانتی و تعمیر گوشی را برای شما مشتریان گرامی فراهم آورد.

آیفون برند ماناتل پارس

منشور حقوق مشتری

کلیه خدمات فنی ارائه شده و قطعات تعویض ­شده تا ۶ ماه شامل ضمانت می باشد. مدت زمان پشتیبانی و تامین قطعات، ۵ سال از تاریخ فروش می باشد.شرکت در قبال دریافت فرم تکمیل شده اظهارات مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش می باشد. صدور رسید و فاکتور برای هرگونه ارائه خدمت(دستگاه گارانتی باشد یا نباشد) الزامی است.شرکت و نمایندگی ها موظف به اعلام حدود هزینه قبل از شروع تعمیرات می باشد.

مزایای تعمیر با ماناتل

به منظور رفاه حال شما مشتریان گرامی جهت دسترسی آسان به ماناتل، ما سرویس رایگان تحویل و ارسال کالا را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. دیگر نیازی نیست تا در نمایندگی ما حضور پیدا کنید. پیک ماناتل گوشی همراه شما را درب منزل تحویل گرفته و رسید می کند، پس از طی زمان لحاظ شده جهت تعمیر، کالای شما درب منزل تحویل داده می‌شود.

پیک رایگان

سریع و آسان

هوشمندانه

با ضمانت کامل

0
همکاران
0
سابقه کاری
0
سفارش در روز
0
مشتریان
0
کارمندان

گارانتی تعمیرات و شرایط گارانتی

هرگونه استفاده ناصحیح که منجر به خروج از حالت استاندارد شود.

ضربه‌خوردگی، شکستگی و فرورفتگی، فریم(قاب)، تاچ و ال سی دی، درب پشت و کلیدهای جانبی

نفوذ مایعات، بازشدگی و تعمیرات توسط افراد غیر مجاز، نوسانات و اتصالات برقی غیر استاندارد

manatel pars

نصب نرم افزارهای مخرب، استفاده از لوازم جانبی غیر اصل، سیم کارت و کارت حافظه

فراموشی رمز دستگاه و حساب کاربری، فلش و به روز رسانی غیر مجاز

مخدوش بودن و قلم خوردگی سریال و تاریخ مندرج

سوالات متداول

بله همکاران ما از شما گوشی رو تحویل می‌گیرند
و بعد تعمیر، دوباره برای شما مشتریان محترم ارسال می‌شود.
 

بستگی به ایراد مشاهده شده ۲ساعت تا حداکثر ۴ روز

۱۸۰ روز ضمانت اصالت قطعات دارد

فرآیند خدمات ماناتل

تحویل کالا

برای تعمیر گوشی همراه شما، همکاران ما، برای تحویل کالا به آدرس شما می آیند.

استعلام قیمت

بعد از پروسه عیب یابی،‌ هزینه تعمیر گوشی به شما اعلام می شود.

تعمیرات

با نهایت دقت کامل، مرحله تعمیر گوشی شما انجام می شود.

ارسال کالا

کالا برای تحویل، به دست شما می رسد.

فرم درخواست

    تعمیر موبایل سامسونگ

    هر کاربر گوشی اندروید به خصوص گوشی‌های سامسونگ و انواع سری A، M، S و غیره ممکن است با ایرادات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری روبه‌رو شود که بسیاری از آن‌ها در میان تلفن‌های همراه هوشمند رایج هستند. مسئله‌ای که در این راستا حائز اهمیت است مربوط به اقدامات لازم و انتخاب تعمیرکار برای تعمیر گوشی سامسونگ می‌باشد تا بتوان مثل روز اول از آن استفاده کرد. تعدادی از مشکلات که اکثر تعمیرکاران در هنگام تعمیر گوشی سامسونگ با آن مواجه هستند شامل مواردی از قبیل خرابی باتری، خرابی تاچ اسکرین، آبخوردگی، ضربه خوردن ال سی دی، خرابی سوکت شارژر، خاموش شدن، هنگ کردن و عدم اتصال اینترنت گوشی سامسونگ می‌شوند.

    چنانچه گوشی سامسونگ شما دچار مشکل شده و یا نیاز به تعمیر دارد، چه چیزی بهتر از آنکه به دست تعمیرکاران خبره ی یکی از نمایندگی های تعمیر گوشی سامسونگ بسپارید. این متخصصان، مطمئناً با تجربه بالایی که در تعمیر اجزای مختلف گوشی های سامسونگ دارند، قطعا می‌توانند بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهند. این خدمات می‌تواند شامل رفع ایراد هارد، تعویض ال سی دی، تعویض اسپیکر یا حتی تعمیر هارد، frp، آیکلود، فلش کردن و ریبال cpu باشد.

    همچنین این روزها، دیگر امکان ارسال گوشی در محل کاربر هم وجود دارد. بنابراین با امکانات امروزی درخواست تعمیر گوشی می تواند در کمترین زمان و صرف کمترین انرژی به صورت مطمئن انجام شود. به گونه‌ای که حتی قادر خواهید بود از طریق ثبت درخواست تعمیر گوشی خود روی سایت هم اولین قدم جهت تعمیر گوشی خود را بردارید. بدون اینکه از محل کار یا خانه خود خارج شوید.

    قیمت تعمیر گوشی سامسونگ

    قیمت تعمیر گوشی سامسونگ

    قیمت و هزینه تعمیر گوشی سامسونگ بر اساس عوامل گوناگونی متغیر است. برای مثال می‌تواند یک مسئله جزئی مثل مشکل در اتصال به اینترنت گوشی باشد یا یک مسئله حساس‌تر از قبیل شکستگی ال سی دی یا خرابی باتری باشد. به همین دلیل نمی‌توان پیش از بررسی مشکل قیمت دقیقی مشخص کرد و این تعرفه می‌تواند از چند صد هزار تومان تا حتی چند میلیون تومان متغیر باشد. از طرفی مدل و نوع گوشی نیز در هزینه و تعرفه تعمیرات آن هم بی‌تأثیر نخواهد بود.

    گوشی‌های محبوب و رایج بازار دارای قطعات و لوازم مختلفی برای تعویض هستند و به‌طبع هزینه‌های کم و زیادی را می‌توان برای تعمیر تقبل کرد. در حالی که بعضی از تلفن‌های همراه گران قیمت دارای قطعات خاص‌تر و گران‌تر هستند و به این ترتیب قیمت تعمیر گوشی سامسونگ بیشتر خواهد بود.

    همچنین با توجه به اینکه قیمت تعمیرات گوشی از طریق اتحادیه اصناف آن اعلام می شود، شما می توانید با یک سرچ کوتاه در اینترنت و دیدن چند سایت و مقایسه آنها به راحتی از هزینه های تعمیر گوشی مطلع شوید. بنابراین دوران قیمت گذاری های دلخواه و شخصی به پایان رسیده است.

    به طور خلاصه این عوامل در بالا یا پایین بودن هزینه تعمیر گوشی تأثیر خواهند گذاشت:

    1. محل تعمیر گوشی سامسونگ
    2. مدل گوشی سامسونگ
    3. نوع و شدت آسیب و یا ایراد گوشی
    4. نوع قطعات مورد استفاده برای تعویض
    5. میزان تخصص در تعمیر حرفه‌ای و اساسی
    6. گارانتی و ضمانت تعمیر گوشی سامسونگ

    تعمیر گوشی سامسونگ در محل

    تعمیر گوشی سامسونگ در محل

    بسیاری از افراد به دلایل مختلفی از قبیل نداشتن وقت کافی برای مراجعه به تعمیرکار یا حتی عدم امکان مراجعه ترجیح می‌دهند تا از خدمات تعمیر گوشی سامسونگ در محل استفاده کنند. با استفاده از این خدمات حتی خیالی آسوده‌تر نسبت به امنیت اطلاعات و قطعات گوشی خواهند داشت و نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود. از طرفی می‌توانند در روند تعمیر گوشی حضور داشته باشند و از هر لحاظ آسودگی خیال را تجربه کنند‌. امروزه مراکز زیادی امکان تعمیر در محل را فراهم نکرده‌اند و حتی بعضی از آن‌ها با وجود این امکان درخواست هزینه بالایی دارند. در نتیجه کاربران تنها باید با کسب اطلاعات کافی از یک مرکز تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با این قابلیت درخواست اعزام کارشناس به محل داشته باشند. به طور معمول این نوع مراکز کارشناسان معتمد و مطمئن را به محل و در زمان مورد نظر اعزام می‌کنند تا در حضور خودتان مشکلات گوشی را به شکل اساسی برطرف کنند.

    نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

    نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

    اگرچه امروزه تعمیر گوشی سامسونگ و حتی گوشی‌های دیگر از جمله تعمیر گوشی شیائومی توسط مراکز و مجموعه‌های بسیاری انجام می‌شود، اعتماد به هر یک از آن‌ها برای در اختیار قرار دادن تلفن همراه کار عاقلانه‌ای نخواهد بود. بلکه بهترین کار مراجعه به یک نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ است که دارای مجوز و ویژگی‌های لازم در این زمینه می‌باشد. چنین ویژگی‌هایی در قابل اعتماد بودن یک مجموعه تأثیر می‌گذارند:

    1. برخورداری از دانش تخصصی در تعمیر
    2. بهره‌گیری از تخصص به‌روز برای انواع گوشی جدید
    3. دارنده مهارت و اطلاعات لازم در تعمیر انواع مدل‌های گوشی سامسونگ
    4. برخورداری از تجربه قبلی در تعمیرات حرفه‌ای
    5. دارنده قطعات اصلی و اورجینال برای تعویض
    6. تعهد کاری
    7. ارائه تعرفه‌های مجاز و مقبول
    8. سرعت در تحویل و تعمیر گوشی سامسونگ
    9. تعهد در راستای امنیت اطلاعات مشتری
    10. امکان تعمیر در محل و اعزام سریع
    11. ارائه گارانتی و ضمانت در خصوص کیفیت تعمیر

    به عنوان یکی از مطرح‌ترین و بهترین نمایندگی‌های معتبر تعمیر گوشی سامسونگ که با برخورداری از این ویژگی‌ها و مناسب‌ترین قیمت، تلفن‌های همراه هوشمند را تعمیر می‌کند، می‌توان شرکت ماناتل را نام برد. متخصصین این مجموعه در خصوص تعمیر انواع گوشی سامسونگ دوره‌های لازم را گذرانده و به این ترتیب از دانش و تخصص زیادی برخوردار هستند. در نتیجه هر شخصی می‌تواند تعمیر گوشی سامسونگ را بدون نگرانی و دغدغه به شرکت ماناتل بسپارند و در کوتاه‌ترین زمان آن را بدون ایراد دریافت کنند.

    خدمات تعمیر گوشی سامسونگ ماناتل

    خدمات تعمیر گوشی سامسونگ ماناتل

    همان‌طور که اشاره کردیم گوشی‌های هوشمند به خصوص انواع گوشی سامسونگ که رایج‌ترین نمونه‌ها در بازار ایران و حتی بازار جهانی به حساب می‌آیند، گاهی دچار ایرادات مختلفی در نرم‌افزار و یا سخت‌افزار می‌شوند که تعمیر آن‌ها در هر مدل می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال در بعضی نمونه‌ها مشکل می‌تواند به عدم پخش صدای گوشی سامسونگ باشد و یا در مواردی در دوربین موبایل ایرادی وجود داشته باشد. از بین بردن هر یک از این مشکلات نیازمند تجهیزات و دانش خاصی می‌باشد و هر یک از مراکز تعمیر ممکن است تنها توانایی رفع تعدادی از آن‌ها را داشته باشند. با این حال می‌توان گفت خدمات تعمیر گوشی سامسونگ ماناتل تقریباً رفع تمامی ایرادات را در برمی‌گیرد و در مجموع شامل موارد زیر می‌شود:

    رفع مشکل آبخوردگی گوشی سامسونگ

    افتادن گوشی در آب، ریختن آب روی آن و یا حتی ذره‌ای پاشش آب به سطح یا اسپیکر و دوربین گوشی می‌تواند موجب ایجاد نگرانی زیادی در کاربر شود. حتی در بدترین شرایط امکان سوختن گوشی و یا آسیب دیدن قطعات مهم آن هم وجود دارد.

    به طور کلی شدت ایجاد مشکل در گوشی سامسونگ به دلیل آبخوردگی به میزان ورود آب به قطعات داخلی آن بستگی دارد و با یک بررسی ساده نمی‌توان آن را تشخیص داد. برای مثال در بعضی موارد بعضی از قطعات داخل گوشی به دلیل آبخوردگی می‌سوزند و به تعویض نیاز خواهند داشت.

    در هر صورت امکان رفع مشکل آبخوردگی گوشی سامسونگ در بسیاری از مدل‌ها وجود دارد و تنها باید کسانی که در این زمینه دارای تجربه قبلی هستند، به بررسی جزئیات بپردازند.

    رفع ایراد ضربه خوردن ال سی دی گوشی سامسونگ

    امروزه اغلب کاربران، گوشی‌های هوشمند را در هر جایی با خود حمل می‌کنند و ظرافت اکثر مدل‌های گوشی سامسونگ می‌تواند در این زمینه دردسرساز باشد. به همین دلیل سازندگان و حتی تعمیرکاران گوشی تأکید بسیاری بر روی استفاده از یک محافظ باکیفیت دارند و در غیر این صورت در چنین شرایطی امکان ایجاد آسیب چندین برابری وجود دارد. برای مثال در بعضی موارد پس از افتادن گوشی و ضربه خوردن ال سی دی ممکن است تنها یک خط کوچک بر روی گلس محافظ ایجاد شود، در حالی که در موارد دیگر امکان شکستن کامل ال سی دی وجود دارد.

    در این صورت کاری از دست کاربر برنمی‌آید و پیشنهاد می‌شود که پیش از بدتر شدن و گسترش مشکل از خدمات تعمیر گوشی سامسونگ ماناتل استفاده کند و رفع ایراد ضربه خوردن ال سی دی را به متخصصین بسپارد.

    تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

    تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

    در اغلب موارد خرابی و مشکل در تاچ گوشی سامسونگ می‌تواند برای کاربران نگران کننده باشد و به معنای ایجاد هزینه‌ها و خسارت زیادی خواهد بود اما با این حال با مراجعه به مراکز معتبر می‌توان این هزینه‌ها را تا حدود چشمگیری کاهش داد. تعدادی از ایرادات رایج که موجب نیاز کاربران به تعمیر تاچ موبایل سامسونگ شده است، نقص‌های مهمی از قبیل روشن شدن صفحه و کار نکردن تاچ، تاچ به صورت خودکار و بدون لمس کاربر، عدم کار کردن یا به اصطلاح کار نکردن لمس گوشی سامسونگ را شامل می‌شود.

    این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله آب خوردگی ایجاد شود. گاهی اوقات با یک ری استارت ساده توسط دکمه‌های گوشی ایراد کار نکردن تاچ برطرف خواهد شد و در غیر این صورت برای رفع آن باید به تعمیرکاران متخصص مراجعه نمایید.

    تعمیر دوربین موبایل سامسونگ

    دوربین گوشی از مهمترین قسمت‌های به حساب می‌آید که حتی بسیاری از کاربران با استفاده از آن کسب درآمد دارند و به این ترتیب خراب شدن آن می‌تواند مشکل بزرگی ایجاد کند. آسیب‌های مربوط به این قسمت شامل دو نوع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستند و برطرف کردن اصولی و تخصصی آن‌ها کار هر تعمیرکاری نیست. بلکه به آشنایی کامل با این قسمت از گوشی و عملکرد آن در انواع مدل‌های سامسونگ نیاز است. به همین دلیل متخصصین مجموعه ماناتل در هنگام ارائه خدمات مربوط به تعمیر دوربین موبایل سامسونگ دقت بسیاری به خرج می‌دهند.

    تعمیر سوکت شارژ گوشی سامسونگ

    به طور کلی بسیاری از مشکلاتی که موجب نیاز به تعمیر گوشی سامسونگ می‌شوند به عواملی نظیر ایراد در شارژ و باتری مربوط هستند. خراب شدن سوکت شارژ گوشی یکی دیگر از این عوامل رایج می‌باشد که می‌تواند برای هر مدل گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون اتفاق بیفتد. رفع ایرادات مربوط به سوکت از قبیل شکستگی، آسیب دیدن و یا حتی جرم گرفتن را به راحتی می‌توان برطرف کرد و تنها باید با هزینه محدودی آن را به دست تعمیرکاران ماهر سپرد.

    برطرف کردن مشکل آنتن دهی گوشی سامسونگ

    آنتن ندادن گوشی سامسونگ یکی از ایراداتی است که می‌تواند موجب مشکلات بسیار دیگر از جمله عدم دسترسی به اینترنت شود و به طور کلی اغلب برنامه‌های کاربردی را از کار بیندازد. این مشکل می‌تواند به صورت عدم آنتن دهی، آنتن دهی ضعیف و حتی آنتن دهی و کار نکردن آن باشد. در هر صورت کلیه این موارد و مشکلات مشابه قابل حل هستند و برطرف کردن مشکل آنتن دهی گوشی سامسونگ از دیگر خدمات پرکاربرد ماناتل به حساب می‌آید.

    رفع ایراد خرابی باتری سامسونگ

    رفع ایراد خرابی باتری سامسونگ

    با وجود اینکه امروزه سازندگان و طراحان توجه بیشتری در ساخت باتری گوشی داشته‌اند تا بهتر نیاز کاربران را برطرف کنند، همچنان این قسمت از موبایل مشکلات بسیاری را به وجود می‌آورد. برای مثال در مدل‌های جدید پس از ۱۰۰ درصد شدن شارژ، ادامه روند شارژ شدن باتری به صورت خودکار قطع می‌شود، با این حال اگر کاربران به صورت مداوم و پی در پی گوشی خود را از شب تا صبح در شارژ باقی بگذارند، امکان خراب شدن آن وجود دارد.

    از طرفی مشکلاتی نظیر شارژ نشدن، شارژ خالی کردن، داغ کردن و موارد مشابه بسیار رایج هستند و به دلیل غیر تعویض بودن آن‌ها توسط کاربران، حتماً به یک متخصص حرفه‌ای برای بررسی وضعیت باتری نیاز خواهد بود.

    رفع ایراد خاموش شدن گوشی سامسونگ

    امکان خاموش شدن گوشی سامسونگ در بسیاری از مدل‌ها وجود دارد و می‌تواند باعث ایجاد مشکلات دیگر نظیر بسته شدن ناگهانی برنامه‌ها و عدم ذخیره اطلاعات شود. حتی گاهی اوقات در شرایط نیاز ضروری، به طور ناگهانی خاموش خواهد شد و دردسرهای دیگری را به دنبال می‌آورد. این مشکل ریشه در عوامل مختلفی دارد و برای رفع آن می‌توان از متخصصین ماناتل کمک گرفت.

    رفع مشکلات نرم افزاری موبایل سامسونگ

    مشکلات نرم‌افزاری گوشی سامسونگ شامل موارد متعددی می‌شود و در بسیاری از موارد به مشکل در استفاده روزمره منجر خواهند شد. برای مثال در این حالت کلیه برنامه‌ها یا بعضی از برنامه‌های پرکاربرد پس از باز شدن دچار کرش می‌شوند و به اصطلاح با ارور مواجه می‌شوند.

    در بعضی موارد برنامه‌ها به کل باز نمی‌شوند یا مشکلات دیگری نظیر عدم اتصال بلوتوث، وصل نشدن وای‌فای و اینترنت و غیره رخ می‌دهند که برطرف کردن تمامی این ایرادات به صورت اصولی و تخصصی یکی از اصلی‌ترین خدمات تعمیر گوشی سامسونگ ماناتل به حساب می‌آید. 

    بیشتر مطالعه کنید: داغ شدن گوشی سامسونگ

    تعمیر CPU گوشی سامسونگ

    خراب شدن CPU گوشی سامسونگ یکی از مشکلات مهم است که در صورت عدم توجه و اقدام صحیح به رفع آن امکان ایجاد هزینه‌های زیادی وجود دارد. از مهمترین علائم ایراد در این قسمت مهم از گوشی می‌توان به شارژ نشدن و خاموش شدن اشاره کرد. به طور معمول به دلیل نقش اصلی و اساسی در کارایی کلی گوشی، تعمیر یا حتی تعویض این قطعه کار پیچیده و مهمی به حساب می‌آید و نیازمند تخصص بسیاری در این زمینه است. به همین دلیل این مورد از خدمات تعمیر گوشی سامسونگ ماناتل توسط ماهرترین افراد این مجموعه و قطعات اصلی انجام خواهد شد.

    برطرف کردن مشکل ماندن روی لوگو گوشی سامسونگ

    در بسیاری از مدل‌های گوشی سامسونگ به خصوص مدل‌های قدیمی‌تر امکان ماندن یا گیر کردن گوشی بر روی لوگوی سامسونگ وجود داشت و کاربران با روش‌هایی نظیر اتصال به شارژ، خارج کردن باتری، فورس ری استارت و سایر موارد مشابه به رفع آن می‌پرداختند. اما در حال حاضر در مدل‌های جدیدتر و پیشرفته‌تر هر یک از این اقدامات می‌تواند به حادتر شدن مشکل منجر شود و بهترین راه حل کمک گرفتن از متخصصین است.

    تعمیر میکروفون و اسپیکر موبایل سامسونگ

    تعمیر میکروفون و اسپیکر موبایل سامسونگ

    مشکلاتی نظیر قطع شدن صدا و عدم دریافت صدای مخاطب در هنگام مکالمه یکی از عوامل رایج در اکثر گوشی‌های قدیمی بوده‌اند و با این حال همچنان بر اساس عوامل مختلفی این موارد در گوشی‌های سامسونگ جدید هم رخ می‌دهند. خراب شدن میکروفون، نا واضح بودن صدای اسپیکر یا به اصطلاح خش داشتن، عدم پخش صدا از آن و سایر ایرادات مشابه می‌توانند بر اساس اتفاقاتی نظیر آب رفتن در داخل اسپیکر و میکروفون گوشی و یا کثیف شدن رخ دهند. همچنین در بعضی مدل‌ها این خرابی‌ها از مشکلات نرم‌افزاری نشأت می‌گیرند و با کمک خدمات تعمیر گوشی سامسونگ ماناتل قابل رفع هستند. 

    تعمیر هنگ کردن موبایل سامسونگ

    مشکلات هنگ کردن گوشی سامسونگ به خصوص در مدل‌هایی که چندین سال مورد استفاده قرار گرفته‌اند، بسیار رایج است. این هنگ کردن می‌تواند تنها در بعضی از برنامه‌ها رخ دهد یا به طور کلی با اتفاق افتادن مداوم موجب کاهش سرعت گوشی سامسونگ شود. از طرفی در بعضی از مدل‌ها در یک لحظه گوشی هنگ می‌کند و نسبت به هیچ یک از اقدامات واکنش نشان نمی‌دهد. در بعضی از موارد این مشکل تنها با یک فورس ری استارت یا باز گرداندن گوشی به حالت کارخانه به صورت موقت برطرف می‌شود اما با کمک یکی از تعمیرکاران ماناتل می‌توان ایراد را از ریشه برطرف کرد.

    تعمیر مشکل هارد گوشی سامسونگ

    مشکلات هارد گوشی سامسونگ می‌توانند متفاوت باشند اما نشان دادن پیام پر بودن حافظه در مواقعی که حافظه داخلی خالی است، یکی از رایج‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید. در هر صورت هر گونه مشکل هارد را می‌توان با تعمیر یا تعویض آن به کمک مجموعه ماناتل به آسانی برطرف کرد و این کار یکی از خدمات اصلی به حساب می‌آید.

    رفع مشکل متصل نشدن به اینترنت موبایل سامسونگ

    مشکل عدم اتصال گوشی سامسونگ به اینترنت بر اساس دلایل مختلفی رخ می‌دهد که یکی از آن‌ها ریشه در آنتن دهی ضعیف یا حتی سایر مشکلات نرم‌افزاری مربوطه است. این ایراد را هم می‌توان مانند سایر موارد با کمک تعمیر گوشی سامسونگ توسط ماناتل برطرف نمود.

    تعمیر موبایل سامسونگ در تهران

    تعمیر موبایل سامسونگ در تهران

    در تهران مراکز متعددی برای تعمیر گوشی سامسونگ وجود دارند که با شرایط و قیمت‌های مختلف این کار را انجام می‌دهند. کیفیت کار و ضمانت مدت تعمیر یا سالم ماندن گوشی در آن‌ها متفاوت است و به این ترتیب امکان خراب شدن مجدد گوشی وجود دارد. شما با مراجعه به مرکز معتبری نظیر شرکت ماناتل می‌توانید هر یک از خدمات تعمیر موبایل سامسونگ در تهران را با امنیت کامل و قیمت مناسب دریافت نمایید. همچنین می‌توانید در سایت این مجموعه با پر کردن فرم ثبت درخواست کنید.

    ماناتل پارس نمایندگی رسمی گارانتی و تعمیر گوشی سامسونگ

    ماناتل پارس نمایندگی رسمی گارانتی و تعمیر گوشی سامسونگ

    شرکت ماناتل پارس با دارا بودن بیش از ۲۰ سال سابقه تمامی قطعات گوشی سامسونگ وارد نموده و در نتیجه در بخش تعمیرات و گارانتی با بهترین قیمت به کار خواهد بست. بنابراین انجام تعمیرات در این مرکز زیر دست متخصصان کارآزموده و باتجربه همراه با قطعات با کیفیت، می تواند خیالی راحت را برای شما به ارمغان آورد. ناگفته نماند که در این مرکز، علاوه بر تعمیر سخت افزار گوشی، تعمیر نرم افزار گوشی نیز انجام می شود.

    طریقه انجام خدمات تعمیرات

    ۱. ثبت در خواست آنلاین تعمیرات موبایل یا تبلت روی سایت ماناتل

    ۲. تماس کارشناسان ماناتل سرویس با شما جهت هماهنگی و مشاوره

    ۳. ارسال پیک ماناتل به محل و دریافت دستگاه

    ۴. تعمیر دستگاه شما در کوتاه ترین زمان

    ۵. تحویل مجدد آن توسط پیک ماناتل سرویس

    ایرادات متداول

    ۴ مورد از بیشترین ایرادات متداولی که در گوشی های هوشمند رخ میدهند، در زیر آورده شده است. لطفا به این موارد توجه داشته باشید.
    در اسرع وقت با همکاران ما در قسمت خدمات شرکت ماناتل پارس تماس برقرار کنید و از هر جهت از پروسه تعمیر بی نقص گوشی هوشمندتان راحت باشید.

    شارژ نشدن گوشی

    وقتی گوشی شارژ نمی شود، باید علت را در باتری، شارژر، کابل شارژ، درگاه شارژ و حتی تنظیمات موبایل جستجو کرد. ممکن است باتری آسیب دیده باشد یا به درستی در جایگاهش قرار نگرفته باشد. خرابی سوکت ها و اتصالات باتری هم متهم ردیف دوم محسوب می شود. ایرادات نرم افزاری همچون ویروسی شدن، قدیمی بودن سیستم عامل و حتی گاهی پر بودن حافظه هم دلایل دیگر شارژ نشدن گوشی هستند. از خرابی برد، سوکت شارژ، مدار شارژ، آی سی شارژ و پارگی کابل شارژ یا خرابی آداپتور هم نباید غافل شد.

    آب خوردگی

    یکی دیگر از مشکلات گوشی آب خورده گم شدن مسیرها روی مادربورد است. در واقع پس از آب خوردگی گوشی دیگر قادر به پیدا کردن مسیرهای درست روی بورد نخواهد بود. آب پس از نفوذ به مادربورد شروع به تبخیر شدن میکند. با اینکه ظاهرا آب روی گوشی خشک شده است، درون مادربورد همچنان قطعات آب وجود دارد از این رو توصیه اکید میکنیم به هیچ عنوان گوشی روشن نشود چرا که پس از روشن کردن گوشی آب روی مادربورد تبخیر میشود و سبب اتصالات کوتاه روی قسمت های دیگر بورد و خرابی آن می‌شود.

    مشکل آنتن

    یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید با آن مواجه هستند آنتن ندادن گوشی (No Service) بعد از قرار گرفتن سیم کارت در آن است.
    راه حل: روی حالت هواپیما قرار دادن، انتخاب دستی اپراتور و….

    کارنکردن تاچ

    روان بودن تاچ صفحه نمایش و عملکرد درست آن، یکی از ویژگی‌های لازم برای تبلت و گوشی‎‌هاست. هرگونه آسیب به صفحه نمایش مانند ضربه دیدن، خراشیدگی و…می‌تواند عملکرد تاچ صفحه نمایش را مختل کند، به طوری که کاربر مجبور شود صفحه نمایش و یا حداقل صفحه شیشه‌ای را که بر روی صفحه نمایش قرار دارد، تعویض کند.

    دسته بندی مقالات تعمیرات

    آیفون برند ماناتل پارس
    ورود به سایت