قوانین و مقررات

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز تلفن همراه

1- تعمیرکار صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهد کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند . در صورت مشاهده سایر ایرادات آن را به مشتری اطلاع خواهند داد ولی الزام و تعهد در برطرف کردن آن نخواهیم داشت.
2- پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز تلفن همراه آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند.
3- امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد. تعمیرگاه مجاز تلفن همراه مسئولیتی در قبال عیوب غیر قابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری را نمی پذیرد.
4- دستگاه های آبخورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و تعمیرگاه مجاز تعهدی در قبال آن ندارد.
5- تعمیرگاه مجاز مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و . . . نمی پذیرد.
6- اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر دارد دستگاه در صورت باز شدن در تعمیرگاه غیر مجاز از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید..
7- تعمیرگاه مجاز هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
8- مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز تلفن همراه 48 ساعت می باشد.
9-پس از طی مراحل عیب یابی نکات لازم در خصوص قطعه معیوب و هزینه تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان خواهد رسید..
10- در صورت رضایت مشتری کارشناسان تعمیرگاه مجاز تلفن همراه ، تعمیر را آغاز خواهند کرد.
11- در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از 4/000/000 ریال باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد..
12- در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه مراحل تعمیر ، تعمیرات متوقف شده و هزینه ای 1/000/000جهت  عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد..
13- پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم جوابگویی مشتری جهت تحویل دستگاه ، تعمیرگاه مجاز تلفن همراه تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد ، پس از یک ماه این مرکز هیچگونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
14- در صورتی که تلفن همراه قبلاً در مراکز دیگری غیر از این مرکز تعمیر و یا حتی باز شده است حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز را از این موضوع آگاه گردانید ، در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد و به عهده  مشتری می باشد.لذا باید هر گونه قفل (FRP , GMAIL-APPLE ID)  از روی گوشی حذف گردد در غیر اینصورت شرکت در قبال لاک شدن گوشی شما مسئولیتی ندارد.

15- هر گونه تخمین زمانی برای تکمیل خدمات براساس واقعیت است ولی ممکن است زمان بیشتر برای تعمیر آن نیاز باشد تکنسین های ما تمام تلاش خود را می کنند که گوشی شما سریعترین زمان ممکن به دست شما برسد ولی در صورت نیاز به زمان بیشتر به همکاری شما حداقل 5 روزکاری نیازمندیم .

16- مشتریان می پذیرند که هزینه تعمیر دستگاه متغیر بوده وهزینه نهایی بعد از ایراد یابی توسط مشتری متعهد به پرداخت آن میباشند و حق هیچ گونه ادعا و اعتراض در این خصوص  نخواهند داشت .