افشای مشخصات شیاومی CC11 و دریافت گواهینامه TENNA

بازدید: 337 بازدید
افشای مشخصات شیاومی CC11
Rate this post

افشای مشخصات شیاومی CC11 و دریافت گواهینامه TENNA

افشای مشخصات شیاومی CC11

بر اساس شنیده ها انتظار می‌رود تلفن شیاومی سری CC11 با دو مدل وانیلی و Pro عرضه شود و باید تحت عنوان Note 11 در سطح جهانی عرضه شود چرا که CC9 سال گذشته به عنوان سری Note 10 صادر شد. به هر حال شایعاتی در رابطه با این دستگاه ها شنیده می‌شود که اکنون TENAA جزئیات بیشتری در مورد تلفن وانیلی ارائه کرده است.

افشای مشخصات شیاومی CC11 افشای مشخصات شیاومی CC11

این تلفن دارای دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 1.080 در 2.400 پیکسل است. طبق شایعات قبلی ، نرخ تازه سازی آن 90 هرتز خواهد بود. متأسفانه هنوز تصویری در این رابطه ارائه نشده است بنابراین نمی توان منحنی یا مسطح بودن صفحه را تشخیص داد. ابعاد این تلفن 160.5×75.7×6.81 میلی متر است و وزن نسبتاً کمی در حدود 157 گرم دارد. این دستگاه با یک باتری 4150 میلی آمپر ساعت کار می‌کند البته سرعت شارژ هنوز مشخص نیست. این تلفن ترکیب رنگی از رنگهای رنگین کمان را ارائه می‌دهد که شامل قرمز ، نارنجی ، زرد ، سبز ، آبی ، بنفش ، سیاه و سفید خواهد بود.

بر طبق خبرهای منتشر شده این تلفن مجهز به اسنپدراگون 778G یا 780G است ،البته TENAA این جزئیات را حذف می کند. با این وجود ، تنظیمات مختلفی از حافظه را فهرست کرده است. از مشخصات این تلفن می‌توان به رم 6 ، 8 و یا 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128، 256 و یا 512 گیگابایتی اشاره کرد . این مدل دارای شکاف microSD حداکثر تا 1 ترابایت است ، که تقریبا قابل رویت نیست.

دوربین عقب این دستگاه مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی است که نسبت به سنسور 48 مگاپیکسلی سال گذشته ارتقاء کمی داشته است. البته ، نمونه Pro همیشه از این دو جالب تر بوده است زیرا اولین مورد با سنسور 108 مگاپیکسلی پس از لغو Mi Mix Alpha بود. گزارش شده که نمونه Pro در این نسل دارای لنز 5 برابر پریسکوپ خواهد بود ، اگرچه مشخص نیست که تلفن وانیلی از تله فوتو برخوردار باشد. نکته دیگر در رابطه با این تلفن دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آن است.

از دیگر مواردی که TENAA به آن اشاره کرده بلستر IR و عدم وجود جک 3.5 میلی متری است. همچنین این تلفن ازاینترنت 5G پشتیبانی می کند و با اندروید 11 عرضه می شود. اگر چه کمپانی شیائومی رویدادی را برای 15 سپتامبر برنامه ریزی کرده است ، اما تصور فعلی این است که از سری 11T شیائومی رونمایی می کند چرا که هنوز چیزی درباره حضور سری CC11 از سوی این کمپانی شنیده نشده است.

منبع: GSMARENA

دسته بندی خبر
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت