افشای پیش خرید سامسونگ Watch4 و Galaxy Buds2

بازدید: 340 بازدید
افشای پیش خرید سامسونگ Watch4 و Galaxy Buds2
Rate this post

افشای پیش خرید سامسونگ Watch4 و Galaxy Buds2

افشای پیش خرید سامسونگ Watch4 و Galaxy Buds2

پیش فروش سامسونگ Watch4 و گلکسی Buds2 TWS که بیش از دو هفته پیش معرفی شده بودند ، از 30 آگوست وفروش عادی آن از 10 سپتامبر آغاز می‌گردد. قیمت Buds2 از 165 دلار و 140 یورو آغاز در حالی که سری Watch4 از 325 دلار و 275 یوروشروع می شود که کاربران می‌توانند از طریق وب سایت رسمی هندی سامسونگ و فروشگاه های خرده فروشی آنلاین و آفلاین این محصولات را پیش خرید کنند.

افشای پیش خرید سامسونگ Watch4 و Galaxy Buds2 افشای پیش خرید سامسونگ Watch4 و Galaxy Buds2

مشتریانی که سری Watch4 را پیش خرید کنند، یک کوپن الکترونیکی به ارزش80 دلار معادل 70 یورو دریافت می کنند و کسانی که Buds2 را پیش رزرو کنند ، واجد شرایط دریافت یک کوپن الکترونیکی 40 دلاری معادل 35 یورو خواهند بود. سامسونگ همچنین به ترتیب مبلغ 16 دلار معادل 14 یورو و 40 دلار معادل 35 یورو به عنوان تخفیف در خرید Buds2 و Watch4 ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و گزینه های رنگ کاربران می‌توانند از جدول قیمت ها استفاده کنند.

از مشخصات این محصولات می‌توان به این نکاتی اشاره داشت به طور مثال سری گلکسی Watch4 از رابط کاربریOne UI مبتنی بر Wear OS و پردازنده اکسینوس W920 SoC استفاده می کند ، در حالی که گلکسی Buds2 از قابلیت حذف نویز فعال برخوردار است و دارای بلندگوی دو طرفه برای ارائه صدایی واضح و متعادل است. بررسی ها در مورد گلکسی Watch4 و گلکسی Buds2 در حال انجام است و کاربران برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند از لینک های ارائه شده استفاده کنند.

منبع: GSMARENA

دسته بندی خبر
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت