صفحه نمایش پانچ مانند و دوربین سه گانه S22 Ultra و S22+

بازدید: 343 بازدید
صفحه نمایش پانچ مانند
Rate this post

صفحه نمایش پانچ مانند و دوربین سه گانه S22 Ultra و S22+

صفحه نمایش پانچ مانند
دیروز تصاویر رندرهای سامسونگ گلکسی S22 Ultra توسط OnLeaks افشا شد که نشان دهنده طراحی پرچمدار 2022 شرکت بزرگ کره ای است . امروز ، همان منبع تصاویری از گلکسی S22 و گلکسی S22+منتشر کرده است . برخلاف S22 Ultra ، S22 و S22+ شبیه به نسخه های قبلی خود هستند به نحوی که در اطراف صفحه نمایش سوراخ پانچ مانند مشاهده می‌شود ، این محصولات دارای سیستم دوربین سه گانه به ظاهر عمودی در عقب و دارای بدنه فلزی هستند.

مشخصات دقیق هیچ یک از این دو گوشی هنوز منتشر نشده ، اما منبع گزارش ادعا می کند که ضخامت S22, 7.6 میلی متر است و در اطراف یک صفحه نمایش 6 اینچی ساخته شده است و در قسمت قاب پنل پشتی برجستگی ای وجود دارد که از موراد ارتقا آن است این تلفن از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فرا پهن و یک واحد تله فوتو تشکیل شده، تلفن S22+ نیز دارای ضخامت 7.6 میلی متر و صفحه نمایش 6.5 اینچی است و مانند مدل وانیلی دارای درگاه USB-C درقسمت پایین است.

صفحه نمایش پانچ مانند

 

اگرچه هیچ یک از گوشی ها جک هدفون 3.5 میلی متری ندارند،تعجب آور نیست زیرا پیشینیان آنها نیز فاقد این قابلیت است ، شایان ذکر است که تصاویرمنتشر شده از S پلاس یا S22 Pro ، نشان می‌دهد که نسخه نهایی مدل Plus می تواند طراحی متفاوتی داشته باشد.

منبع: GSMARENA

دسته بندی خبر
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت