گلکسی واچ 5

بازدید: 185 بازدید
گلکسی واچ 5
Rate this post

معرفی گلکسی واچ ۵

سامسونگ بالاخره نسل جدید ساعت های هوشمند خود را با عنوان گلکسی واچ 5 در ۱۰ آگوست امسال ۲۰۲۲ وارد بازار کرد. باید بدانید که در این سری دیگر اثری از بازل های مکانیکی نیست در عوض کیفیت باتری ها نسبت به نسل های قبلی بسیار پیشرفت داشته است. سری جدید ساعت هوشمند سامسونگ با عنوان گلکسی واچ ۵ معمولی و پرو به کاربران ارائه شد. با ما باشید با بررسی قابلیت‌های این سری جدید ساعت های هوشمند.

گلکسی واچ 5

مقایسه گلکسی واچ ۵ معمولی با گلکسی واچ ۵ پرو

جدول زیر حاوی اطلاعات مختصر و مفیدی جهت مقایسه این دو مدل از گلکسی واچ ۵ می باشد.

طراحی ظاهری در گلکسی واچ ۵ ها

چنانچه مچ دستتان ظریف است به سراغ مدل پرو نروید. چرا که مدل معمولی R900 بسیار ظریف تر و کوچکتر است و برای دستان ظریف شما مناسب تر خواهد بود. در نسخه معمولی جنس بدنه از فریم آلومینیومی می باشد. در حالی که در نسخه پرو از فریم تیتانیومی بهره برده‌اند. رنگ صورتی مختص مدل R900 و رنگ سافاری برای مدل R910 است. همچنین رنگ مشکی تیتانیومی و خاکستری تیتانیومی برای مدل R920 پرو می باشد. البته در همه مدل ها رنگ مشکی و نقره ای موجود است.

تمامی نسخه ها دارای استانداردهای5ATM , IP68 و همچنین  MIL-STD-810H می باشند.

گلکسی واچ 5

باتری گلکسی واچ ۵

این سری جدید از باتری ها نسبت به سابق پیشرفت زیادی کرده اند. به طوری که برای مدل R900 باتری 284 میلی آمپر, مدل R910 باتری410 و مدل پرو باتری 590 میلی آمپر در نظر گرفته شده است. این باتری ها به حدی قدرت پیدا کرده اند که قابلیت نگهداری شارژ در مدل های معمولی حدود 40 ساعت و در مدل پرو حدود 80 ساعت را دارا هستند. دارای قابلیت شارژ بی سیم با سرعت شارژ 0 تا 45 درصد در کمتر از نیم ساعت.

گلکسی واچ 5 پرو

نمایشگر گلکسی واچ ۵

نمایشگر همه مدل های سری 5 از نوع super amoled می باشند که با یاقوت کبود محافظت شده‌اند. هر چند که در نسخه پرو این محافظ بسیار مقاوم تر شده است. سایز نمایشگر این مدل به ترتیب 40 و 44 و 45 میلیمتر می باشد. رزولوشن نیز در مدل پرو و R910 450*450 و در مدل معمولی 396*396 می باشد. قابلیت Always on display هم در تمامی مدل ها در نظر گرفته شده است.

گلکسی واچ 5 پرو

قابلیت منحصر به فرد نسخه پرو

۱) دوام بالاتر با فریم تیتانیوم      ۲) محافظ نمایشگر قویتر
۳) امکان استفاده از بند مگنتی  ۴) امکان استفاده از فایل های GPX جهت مسیریابی و قابلیت Track back جهت یافتن مسیر بازگشت

 

چنانچه این مطلب برای شما مفید بوده، می توانید از مطلب آیفون 14 هم دیدن فرمایید.

دسته بندی دانستنی ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت