آغاز پیش فروش اپل واچ سری 7 از روز جمعه 8 اکتبر 2021

بازدید: 293 بازدید
آغاز پیش فروش اپل واچ سری 7
Rate this post

آغاز پیش فروش اپل واچ سری 7 از روز جمعه 8 اکتبر 2021

آغاز پیش فروش اپل واچ سری 7 از روز جمعه 8 اکتبر 2021

طبق آخرین خبر ها کمپانی اپل جدید ترین واچ سری 7 را چند هفته پس از فروش سری آیفون 13 عرضه خواهد کرد پیش سفارش این محصول از این جمعه 8 اکتبر شروع می شود ، و زمان دسترسی به این محصول 15 اکتبر یعنی هفته آینده تعیین شده است.

لیست کشورهای عرضه کننده در حال حاضر شامل استرالیا ، کانادا ، چین ، فرانسه ، آلمان ، هند ، ژاپن ، مکزیک ، روسیه ، کره جنوبی ، امارات متحده عربی ، انگلستان ، ایالات متحده میباشد البته بیش از 50 کشور دیگر نیز این محصول را عرضه خواهند کرد.

کاربران از روز جمعه ساعت 12 بعد از ظهر به وقت محلی UTC می‌توانند این محصول را به صورت آنلاین یا در فروشگاه اپل سفارش دهند . کاربران همچنین می‌توانند با معامله یک ساعت قدیمی قیمت پرداختی را کاهش دهند. قیمت این محصول در ایالات متحده از 400 دلار شروع می شود ،البته باید توجه داشت که بندهای Solo Loop و Braided Solo Loop منحصر به فروشگاه های اپل آنلاین و آفلاین هستند

آغاز پیش فروش اپل واچ سری 7 از روز جمعه 8 اکتبر 2021

نکته دیگر اینکه اگر ساعتی با اتصال تلفن همراه مستقیم از اپل خریداری شود ، با فعال کردن آن در T-Mobile/Sprint یا Verizon ، باز هم می توان 100 دلار تخیف دریافت کرد . البته اپل واچ SE و سری 3 هنوز به عنوان گزینه های ارزان تر به ترتیب 280 و 200 دلار برای کاربرانی که توانایی پرداخت نمونه سری 7 را ندارند در دسترس میباشد .

با این حال ، سری 7 حتی در مقایسه با سری 6 سال گذشته پیشرفت های عمده ای مانند حاشیه های نازک ترو صفحه نمایش 20 درصد بزرگتر را به ارمغان می‌آورد . همچنین حالت Display در حال حاضر 70 درصد روشن تر از نمونه های قبل است. این ساعت با شیشه ای که مقاومت بیشتری در برابر ترک ها دارد و بدنه ای که در حال حاضر در برابر گرد و غبار مقاوم است با IP6X از دوام بیشتری برخوردار است.

آغاز پیش فروش اپل واچ سری 7 از روز جمعه 8 اکتبر 2021

عمر باتری این محصول 18 ساعت است که مشابه نمونه قبلی میباشد ، اما سرعت شارژ 33 درصد سریعتر است به نحوی که در 45 دقیقه تلفن را 80درصد شارژ می‌کند، همچنین صفحه نمایش بزرگتر، اپل را قادر می سازد تا رابط کاربری را طراحی مجدد کند مانند آنچه در صفحه ساعت Modular Duo و صفحه کلید QWERTY مشاهده می‌شود.

دسته بندی دسته‌بندی نشده
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت