افشای جزئیاتی تازه در رابطه با ‌شیاومی Mi Mix با عرضه تیزرهای جدید

بازدید: 306 بازدید
افشای جزئیاتی تازه در رابطه با ‌شیاومی Mi Mix
Rate this post

افشای جزئیاتی تازه در رابطه با ‌شیاومی Mi Mix با عرضه تیزرهای جدید

افشای جزئیاتی تازه در رابطه با ‌شیاومی Mi Mix با عرضه تیزرهای جدید

در حال حاضر شیاومی منتظر یک رویداد مهم در دهم آگوست است که در آن کاربران شاهد Mi Mix 4 و تبلت Mi pad 5 خواهند بود. علاوه بر تیزری در رابطه با دوربین سلفی این محصول، تیزرهای جدیدی از این کمپانی عرضه شد. یکی‌از این تیزر ها مربوط به تبلتی است که شامل صدایی شگفت انگیز، صفحه کلید خارجی و یک قلم میباشد.

عکس منتشر شده از Mi Mix 4 با آنچه توقع میرفت در یک راستا قرار دارد، این محصول شامل یک دوربین مربعی شکل در قاب پنل پشتی بدون نمایشگر عقب که در Mi 11 Ultra شاهد آن بودیم، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپ به همراه یک گیرنده با زاویه فرا پهن میباشد. البته شایعاتی مبنی بر حضور یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گیرنده سامسونگ ISOCELL GN1 وجود دارد که برای اطلاع از صحت آن باید تا زمان عرضه منتظر ماند.

در رابطه با تبلت Mi pad نیز تیزرهای مربوط علاوه بر تایید صفحه کلید، طراحی دوربین دو دایره ای درست مانند آنچه درتلفن های Mi و Redmi شاهد هستیم را نشان می‌دهد. این تبلت همچنین در Geekbench با تراشه اسنپدراگون 870 ظاهر شد، این محصول با شماره مدل M2105K81AC در آزمایش تک هسته‌ای و چند هسته ای به ترتیب 1008و 3273 امتیاز کسب کرد. هنوز قیمت دقیقی از این دو محصول ارائه نشده که در اطلاعات تکمیلی به اطلاع کاربران خواهد رسید.

افشای جزئیاتی تازه در رابطه با ‌شیاومی Mi Mix افشای جزئیاتی تازه در رابطه با ‌شیاومی Mi Mix افشای جزئیاتی تازه در رابطه با ‌شیاومی Mi Mix

منبع: GSMARENA

دسته بندی خبر
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت