افشای مشخصات کلیدی Mi CC11 و Mi CC11 Pro شیائومی

بازدید: 407 بازدید
افشای مشخصات کلیدی Mi CC11 و Mi CC11 Pro شیائومی
Rate this post

افشای مشخصات کلیدی Mi CC11 و Mi CC11 Pro شیائومی

افشای مشخصات کلیدی Mi CC11 و Mi CC11 Pro شیائومی

افشاگری، اطلاعاتی درباره سری Mi CC11  کمپانی شیائومی انتشار داده است که افزون بر چیپست، به جزئیات مجموعه دوربین تولیدات شرکت چینی پرداخته است.

اخباری مبنی بر اینکه شیائومی در حال کار کردن روی سری Mi CC11 میباشد وجود دارد که دست کم دو پروداکت را در بر میگیرد. بر پایه شنیده ها این سری در بردارنده ی Mi CC11 و Mi CC11 PRO میباشد که به احنمال زیاد در اوایل یا روزهای پایانی مرداد ماه معرفی و پس از آن به بازار چین وارد خواهد شد.

افشاگری، اطلاعاتی را درباره Mi CC11 Xiaomi منتشر کرده است که وب سایت خبری گیزموچینا آن را مورد بررسی قرار داده است. این افشاگر در پست منتشر کرده خود به بررسی صفحه نمایشگر سری Mi CC11 پرداخته است که به نظر میرسد شیائومی، سری CC11 را با پنل OLED و نرخ تازه سازی 90 هرتز را به بازار روانه خواهد کرد. ورژن استاندارد سری Mi CC11 Xiaomi دارای چیپست Snapdragon™ 778G یا  780G کمپانی Qualcomm و مجموعه ای در بخش پشتی خواهد بود که از یک لنز اصلی 64MP و سنسور تله فوتو ساخته خواهد شد.

گوشی پیشرفته جدیدی در کنار مدلی استاندارد به نام CC11 Pro نیز به نمایش گذاشته خواهد شد که به احتمال زیاد دارای چیپست Snapdragon 780G  کمپانی Qualcomm خواهد بود Snapdragon 780G از Snapdragon 788G ضعیف تر میباشد اما میتوان از گوشی Mi CC11 Pro به عنوان گوشی هوشمندی برخوردار از مشخصات بالارده به حساب آورد.

در مجموعه پشتی این گوشی دوربینی با ابعاد1/3.1 اینچ جای گرفته است و یک دوربین دیگر دارای مشخصه لنز periscope با زوم 5 برابر جای گرفته است. بدبختانه معلوم نشده است CC11 Pro مانند ورژن استاندارد از نمایشگر OLED بهره گرفته یا نگرفته است اما ممکن است که در مدل پرو Mi CC11 از مجموعه OLED با نرخ تازه سازی HZ90 یا بیشتر استفاده شود.

افشای مشخصات کلیدی Mi CC11 و Mi CC11 Pro شیائومی
افشای مشخصات کلیدی Mi CC11 و Mi CC11 Pro شیائومی

با توجه به اینکه گمان میشود محصولات Xiaomi در مرداد ماه شناسانده شود، به احتمال زیاد در هفته های پیش رو سری Mi CC11 با کارشناسی کمپانی TENNA و C3 مورد بررسی قرار میگیرد تا بتواند به بازار چین وارد شود. با گرفتن این مجوزها بعضی از ویژگی های مدل سری Mi CC11  در سایت های رسمی و سازمان ها جای خواهد گرفت که میتوانیم از محصولات شیائومی اطلاعات بیشتری را بررسی کنیم.

افشاگری در اشتراک گذاری خود فقط سری Mi CC11 مورد توجه قرار نداده است بلکه به تلفن های هوشمند دیگر Xiaomi نیز توجه دارد. به نظر میرسد Mi MIX 4 از سنسور GN1 سامسونگ بهره ببرد و Mi 12 Xiaomi اولین گوشی همراهی باشد که با دوربینی با لنز 200 مگاپیکسل به بازار عرضه خواهد شد.

 کمپانی شیائومی از کمپانی هایی  در زمینه تکنولوژی به حساب می آید که با تولیدات تازه خود، که نوآوری‌های جالبی را به کاربران و هواداران عرضه داشته است. سری می ۱۲ مشخصات قابل توجهی همچون دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. گمان می‌رود سری می ۱۲ با چیپست اسنپدراگون ۸۹۵ و در پایان سال ۲۰۲۱ ارائه و با کمی تأخیر وارد بازار خواهد شد.

منبع: gizmochina

دسته بندی خبر
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت