بایپس اپل آیدی

بازدید: 145 بازدید
بایپس اپل آیفون
Rate this post

بایپس اپل آیدی

گاهی ممکن است تحت شرایطی اپل آیدی خود را فراموش کرده باشید یا مثلا ممکن است آیفون دست دوم خریداری کرده باشید که اپل آیدی کاربر قبلی، مسدود شده باشد. در همچین شرایطی باید اپل آیدی را دور زد و از راه دیگری وارد شد. در واقع منظور ما همان بایپس اپل آیدی است.

حذف دستگاه از لیست اپل آیدی کاربر قبلی

این مرحله در واقع باید توسط کاربر قبلی (صاحب قبلی گوشی) انجام گیرد. به این صورت که وارد آدرس https://appleid.apple.com/#!&page=signin شده، مشکلات اپل آیدی را وارد کرده، پاسخ پرسش ها را داده، در بخش ارسال اس ام اس، بر روی کنسل کلیک کرد. سپس don’t upgrade را بزنید. حالا وارد صفحه ی اپل آیدی شده اید. از منوی سمت چپ Devices را انتخاب کرده، سپس دستگاه مد نظر را برگزیده و بر روی آن کلیک نمایید. در نهایت روی گزینه ی remove this Device زده تا اپل آیدی از لیست این کاربر حذف شود. در صورت قابل انجام نبودن مرحله ی اول، وارد راه دوم می شویم که البته در تمامی روش های بایپس اپل آیدی، احتمال حذف شدن اطلاعات گوشی وجود دارد.

بایپس آیفون از طریق سیستم مک تایید شده

در صورتی که گوشی آیفون شما در دسترستان است، و دارای برنامه ی آیتونز یا finder است، می توانید آن را به کامپیوتر متصل کرده، به اینترنت وصل شده و وارد برنامه آیتونز یا finder شوید. سپس روی restore iphone کلیک کرده، تایید نمایید. البته فراموش نکنید که تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد. با داشتن بک آپ در icloud یا آیتونز قادر خواهید بود تا اطلاعات خود را بازیابی نمایید.

بایپس اپل آیدی از طریق حالت ریکاوری

در این روش، ابتدا از همان روش قبل، گوشی را به کامپیوتر متصل کنید. سپس بسته به مدل گوشِی، برای ریکاوری آن دکمه های متفاوتی را می بایستی بفشارید. با ما باشید با بررسی روش های متفاوت ریکاوری کردن آیفون. در گوشی های آیفون 8 و آیفون x ، آیفون se نسل دوم و یا مدل های تازه تر، دکمه های پاور و یکی از ولوم های صدا را همزمان گرفته، تا گوشی خاموش شود. اکنون گوشی را به کامپیوتر وصل نموده و دکمه های پاور را فشرده تا وضعیت ریکاوری نمایش یابد. اما در گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، جهت رفتن در حالت ریکاوری پس از خاموش کردن و اتصال به کامپیوتر، دکمه ولوم پایین را نگه دارید تا وارد ریکاوری شوید. در مدل های قدیمی تر، دکمه ی home اینکار را انجام می دهد. در نهایت، در هر مدلی وقتی با پیام زیر روبرو شدید، می بایستی گینه ی restore را انتخاب نمایید. البته تمامی اطلاعات پاک خواهند شد. There is a problem with the iphone that requires it to be updated or restored.

از طریق icloud اپل آیدی را حذف کنید

جهت انجام کار، وارد سایت آیکلود شده و ورود کاربر را بزنید. سپس گزینه ی find device را برگزیده ، روی all device کلیک کنید و مدل آیفون خود را برگزینید. در نهایت روی گزینه ی erase iphone رفته و در پیام نمایشی، عنوان erase را برگزینید. اطلاعات درخواست شده را تکمیل نمایید. اما فراموش نشود که تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد.

بایپس اپل آیدی از طریق نرم افزار

به جای کارهای سخت گفته شده، در بالا می توانید از برخی نرم افزار ها که بدین منظور طراحی شده اند، استفاده نمایید. البته باید بگوییم که اکثرا رایگان نخواهند بود. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که از آیتونز اپل و finder در ای او اس استفاده نمایید. چرا که علاوه بر رایگان بودن، سازگاری خوبی هم با دستگاه ها دارند.
دسته بندی دانستنی ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت