تعویق عرضه آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس به ماه اکتبر بین 6 تا 11 این ماه

بازدید: 310 بازدید
تعویق عرضه آیفون 13
Rate this post

تعویق عرضه آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس به ماه اکتبر

تعویق عرضه آیفون 13

کمپانی اپل که سری آیفون 13 را اوایل این هفته اعلام کرد دیروز پیش فروش آن را در اولین هیاهوی بازارها آغاز کرد . طبق برنامه ریزی قبلی انتظار می رفت که تلفن های هوشمند از 24 سپتامبر برای پیش سفارش در این مناطق عرضه شوند ، اما تاریخ تحویل برخی از مدل های Pro و Pro Max به ماه آینده یعنی بین 6 اکتبر تا 11 اکتبر موکول شده است.

تعویق عرضه آیفون 13 تعویق عرضه آیفون 13

به غیر از رنگ طلایی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی ، همه نسخه های آیفون 13 Pro Max بین 6 اکتبر و 11 اکتبر شروع به بارگیری می کنند. اما این امر در مورد آیفون 13 Pro صادق نیست زیرا مدل های 128 و 256 گیگابایتی در رنگهای نقره ای ، گرافیتی ، طلا و آبی علاوه بر تریم 512 گیگابایتی که در رنگهای طلایی و آبی ارائه می‌شوند از 24 سپتامبر آغاز می شود.

تأخیر در تحویل برخی از مدل های آیفون 13 Pro و Pro Max لزوماً به این معنی نیست که آنها عملکرد بهتری نسبت به مدل های قبلی خود دارند. این فقط می تواند به دلیل عدم وجود سهام کافی از سوی کمپانی اپل برای برآوردن تقاضای اولیه باشد. کاربرانی که رویداد اپل را از دست داده اند نیز می‌توانند به سایت این کمپانی مراجعه کرده و قیمت آیفون 13 را در بازارهای اصلی مشاهده کنند.

منبع: GSMARENA

دسته بندی خبر
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت