تعمیر نرم افزار گوشی

بازدید: 150 بازدید
تعمیر نرم افزار گوشی
Rate this post

تعمیر نرم افزار

مشکلات گوشی های همراه به دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شوند. برخی مشکلات نرم افزاری به راحتی توسط خود کاربران با یک ری استارت ساده قابل حل است .اما برخی مشکلات نرم افزاری نیز نیازمند متخصص کاربلد است. بنابراین چنانچه گوشی شما دچار مشکل شده و قادر به حل آن نیستید به جای پرت کردن گوشی و در سر آن زدن، به یک تعمیرکار خبره اعتماد کنید تا مشکل را برای شما رفع نماید. به خصوص اینکه گوشی موبایل امروزه شاید نیمی از اطلاعات مهم بشر را با خود حمل کنند و بروز اشکال در آن می تواند اعصاب هر شخصی را به هم بریزد. بنابراین تعمیر نرم افزار گوشی می تواند بسیار هائز اهمیت باشد.

برخی مشکلات رایج دیگر گوشی های همراه

خیلی از ایرادات گوشی با یک بدافزار یا یک ویروس شروع می شود که توسط هکر ها به سوی گوشی شما ارسال شده و شما با نصب اپ از منابع نامعتبر یا حتی کلیک روی یک تبلیغ ناشناس، راه را برای نفوذ آنان باز می کنید. از جمله مشکلات نرم افزاری رایج، عدم اتصال به اینترنت است که خیلی از اوقات به دلیل عدم سینک کردن جیمیل می باشد که توسط یک متخصص به راحتی قابل حل است. همچنین عدم کارکرد صحیح گوگل استور نیز می تواند تنها به خاطر وجود یک حافظه پنهان خراب باشد که این موضوع نیز خیلی راحت قابل رفع می باشد. یکی دیگر از مشکلات رایج گوشی ها هنگ کردن است. هنگ کردن گوشی گاهی راهی به جز فلش کردن ندارند که با انجام این کار تمامی نرم افزارها اب هایی که روی گوشی شما نصب شده است حذف خواهند شد این کار در شرایطی انجام شود که دیگر راهی برای رفع هنگی آن وجود ندارد با توجه به کل مسائل گفته شده توصیه می کنیم چنانچه گوشی شما به مشکل خاصی برخورد کرده حتماً با متخصص آن در میان بگذارید.

هنگ کردن گوشی

یکی دیگر از مشکلات رایج گوشی ها هنگ کردن است. هنگ کردن گوشی گاهی راهی به جز فلش کردن ندارد که با انجام این کار تمامی نرم افزارها و اب هایی که روی گوشی شما نصب شده است، حذف خواهند شد. این کار در شرایطی انجام شود که دیگر راهی برای رفع هنگی آن وجود ندارد. با توجه به کل مسائل گفته شده توصیه می کنیم چنانچه گوشی شما به مشکل خاصی برخورد کرده حتماً با متخصص آن در میان بگذارید.
دسته بندی دانستنی ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت