بررسی دلایل خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ a51 و راه حل های آن

بازدید: 169 بازدید
خاموش شدن گوشی سامسونگ a51
Rate this post

خاموش شدن گوشی سامسونگ a51

از آنجایی که گزارشات زیادی از کاربران a51 دریافت شده که خبر از بروز مشکل ناگهانی خاموش شدن گوشی سامسونگ a51 می دهد. بنابراین جهت رفع مشکل شما عزیزان، تصمیم به انتشار این مقاله گرفته ایم. با ما باشید با بررسی دلایل خاموش شدن گوشی سامسونگ a51 و ارائه ی برخی راه حل های آن.

دلایل خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ a51

مشکلات نرم افزاری
خالی شدن باتری
ضربدیدگی یا آبخوردگی
معیوب شدن حافظه ی کش دستگاه
بهم ریختگی تنظیمات گوشی

راه حل های رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ a51

ری استارت گوشی
کاری که می توانید انجام دهید، تلاش جهت ری استارت کردن گوشی است که انجام آن بصورت زیر می باشد. دکمه ی ولوم پایین و پاور را همزمان بفشارید. 15 ثانیه نگهداشته و رها کنید. چنانچه گوشی روشن نشد، قطعا شارژ ندارد. وارد راه دوم شوید.
شارژ کردن باتری
از آنجایی که ممکن است گاهی حواسمان به شارژ گوشی نباشد یا به هر دلیلی ناگهان باتری گوشی سامسونگ a51، شارژ خالی کرده باشد. در این صورت مراحل انجام شارژ باتری آن را در ذیل به شما می آموزیم: گوشی را به وسیله ی کابل شارژ اصلی به مدت 10 دقیقه شارژ نمایید. پس از گذشت این زمان، مجدد دکمه ی ولوم پایین و پاور را به مدت 15 ثانیه بفشارید. اگر روشن نشد، مجدد به سراغ راه حل بعدی بروید.
تعمیر قطعات سخت افزاری گوشی
چنانچه روش های بالا جواب نداد، باید بررسی کنید که آیا گوشی کاملا خاموش است یا LCD آن تنها سوخته که البته در این مرحله بایستی توسط یک تعمیر کار بررسی گردد.

راه اندازی در حالت SAFE MODE

وقتی از موارد بالا مطمئن شدید، دیگر حتما مربوط به مشکلات نرم افزاری و سیستم عامل می شود. در این صورت بایستی در حالت safe mode آن را راه اندازی نمایید که مراحل انجام این کار را نیز، در زیر شرح داده ایم: نگهداشتن دکمه پاور تا زمانیکه گوشی خاموش گردد. آنقدر به نگهداشتن پاور ادامه دهید تا لوگوی سامسونگ نمایان گردد. پس از آن بی معطلی دکمه ی ولوم پایین را فشرده و رها نکنید ( به مدت 30 ثانیه). اکنون گزینه ی safe mode را انتخاب نمایید. چنانچه گوشی بدون هیچ مشکلی روشن شد، سریعا آخرین اپ هایی که نصب کرده اید را حذف نمایید. در واقع همانند مقاله ی رفع مشکل خاموش شدن a50 ، می توانید ادامه دهید که مراحل بعدی cache partition و در نهایت ریست فکتوری می باشد.
دسته بندی دانستنی ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت