مشکل لایت تصویر A12

بازدید: 188 بازدید
مشکل لایت تصویر a12
Rate this post

مقدمه

از آنجایی که گوشی های هوشمند امروزی، از قطعات بسیار متنوعی تشکیل شده اند، خرابی هر یک از آنها، مشکلات متفاوتی را هم در پی خواهد داشت. در این میان، خرابی آی سی می تواند عملکرد گوشی را بطور کامل قطع نماید. چرا که این قطعه، مسئول اصلی تامین انرژیست. در ادامه به تعریف آی سی و بررسی عملکرد آن می پردازیم.

آی سی و دلایل خراب شدن آن

همان قطعه ی الکترونیکی که مسئول تامین انرژی گوشیست و در واقع روی برد و مدار گوشی قرار می گیرد. خرابی آن می تواند منجر به خاموشی و از کار افتادن موبایل شود که از دلایل آن، می توان به نوسان برق ( به سبب استفاده از شارژر های متفرقه)، ضربه خوردگی و یا نفوذ رطوبت ( آبخوردگی) به داخل گوشی اشاره کرد. از جمله مهم ترین وظایف آی سی، تنظیم نور صفحه نمایش می باشد. حتی جهت خواندن اطلاعات فلش مموری هم به کمک این قطعه نیازمندید. بنابراین با استفاده از قاب و گلس، در مراقبت از آن تلاش نمایید.

دلایل اهمیت آی سی

از آنجایی که تنها وظیفه ی آی سی، تامین انرژی نیست، در اینجا بخش های مختلفی که آی سی بر روی آنها تاثیر گذار است را نام خواهیم برد:
کلیدهای صدا
دکمه ی پاور
دکمه سایلنت
کنترل دمای cpu
هدایت و کنترل NTC
دوربین
باتری
حتی در عملکرد فلش مموری هم، آی سی تاثیرگذار است. بطوریکه گاهی ممکن است در فراخوانی اطلاعات آن مشکلی ایجاد نماید. هرچند که بیشتر اوقات، این جور مشکلات ناشی از خرابی خود فلش مموریست. از آنجایی که سلامت آی سی روی تمامی بخش های گوشی همراه شما تاثیر گزار است، بنابراین توجه به آن می تواند از آسیب به بخش های دیگر موبایل، جلوگیری به عمل آورد.
مشکل لایت تصویر a12

خاموش شدن لایت تصویر A12

اکثر کاربران سامسونگ با مشکل لایت تصویر a12 مواجه شده اند که در ابتدا فکر می کنند صفحه نمایش آنها سوخته. در حالیکه نمایشگر سالم است. تنها نور آن قطع شده که این مشکل به احتمال قوی از برد آن دستگاه می باشد. در چنین مواقعی معمولا آی سی دستگاه سوخته است.
در مجموعه ی ماناتل، از آنجایی که تمامی قطعات مدار لایت موجود می باشد، تعویض آن توسط متخصصان براحتی انجام می گیرد. به گونه ای که خیالتان می تواند کاملا راحت باشد و گوشی همراه شما، دوباره جان خواهد گرفت. چرا که کار ما، همراه با ضمانت خواهد بود. بنابراین چنانچه به این مشکل برخورد کردید و تصمیم به تعمیر گوشی خود گرفتید، کافیست فرم درخواست خدمات را تکمیل نمایید و یا با شماره ی شرکت تماس حاصل فرمایید و مابقی مراحل تعمیر را بما بسپارید.
تعمیر گوشی آیفون
تعمیر گوشی سامسونگ
دسته بندی دانستنی ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت