چگونه گوشی شیائومی را آپدیت نماییم

بازدید: 180 بازدید
آپدیت شیائومی
Rate this post

آپدیت شیائومی

جهت آپدیت شیائومی، راه های مختلفی وجود ارد که در هر شرایط خاصی به سراغ یکی از آن ها می رویم. در اینجا به روش های انجام این کار می پردازیم.
مطلب مرتبط : هنگ کردن گوشی شیائومی

روش اول: از طریق خود گوشی شیائومی

برای انجام آپدیت از طریق گوشی شیائومی، به wifi متصل شده، سپس وارد بخش setting گوشی شوید. سپس گزینه ی about phone را برگزیده، در مرحله ی بعد روی miui version کلیک نمایید. اگر update جدیدی آمده است، آن را برگزینید. پس از دانلود فایل آپدیت، از شما می پرسد که آیا قصد دارید همین لحظه آپدیت را انجام دهید یا می گذارید برای زمانی دیگر. جهت انجام این کار، بهتر است شارژ گوشی، 50 درصد به بالا باشد . در غیر این صورت آن را در شارژ بگذارید.

روش دوم: ( برخی گوشی ها به علت داشتن باگ نرم افزاری بایستی آپدیت شوند).

مراحل انجام کار به این صورت است که به wifi متصل شده، روی گزینه ی setting کلیک کرده، عبارت about phone را برگزیده، سپس روی miui version کلیک نمایید. ( همانند روش اول). اکنون گزینه ی سه نقطه در بالای صفحه را انتخاب کرده، روی download latest package کلیک نمایید. در نهایت آپدیت انجام خواهد شد.

روش سوم: (auto flash)

برخی گوشی ها، از طریق auto flash آپدیت می شوند. نکته: پیش از دست به کار شدن، حتما از mi account خود خارج شوید. چرا که در صورت فراموش کردن رمز آن ، گوشی دیگر بالا نخواهد آمد.
با توجه به تمامی این مسائل، چنانچه به مشکل برخوردید، شرکت ماناتل پارس نمایندگی رسمی تعمیرات و گارانتی گوشی همراه، با بیش از 20 سال تجربه در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید تعمیر گوشی خود را با اطمینان به ما بسپارید. چه نرم افزاری باشد. چه سخت افزاری.
دسته بندی خبر دانستنی ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت