گوشی شیائومی 12 پرو

بازدید: 162 بازدید
گوشی شیائومی 12 پرو
Rate this post

شیائومی 12 پرو

شیائومی 12 پرو گوشی شیائومی 12 پرو ، پرچمدار این نسل از گوشی ها با امکاناتی خارق العاده و جدید در اختیار کاربران شیائومی قرار گرفته است. از طراحی فریم شیشه ای و مات این نسل جدید گوشی xiaomi 12 pro که اطراف آن از آلومینیوم پوشانده شده است تا اختصاص 90 درصد پنل جلوی گوشی به صفحه نمایش و وجود تنها یک پانچ هول کوچک در جلوی گوشی، حس بسیار خوبی به کاربران شیائومی خواهد داد. همچنین صفحه نمایش این گوشی با روشنایی 1200 نیت، کیفیت فوق العاده ای را از عملکرد صفحه نمایش گوشی به رخ همگان کشیده است. علاوه بر این ها، بالاتر آمدن مکان اثر انگشت در نسخه پرو نسبت به شیائومی 12 معمولی، امکان کار با آن را راحت تر نموده است.
شیائومی 12 پرو

باتری گوشی شیائومی 12 پرو

باتری این گوشی چندان قدرت نگهداری شارژ به مدت طولانی را نخواهد داشت. اما از آن جایی که دارای یک آداپتور 120 واتی می باشد، قادر خواهد بود تا باتری را در کمتر از 20 دقیقه کامل شارژ نماید و از این نظر گوی برتری این ماجرا را از دست حریفان خود ربوده است.

دوربین شیائومی 12 پرو

دوربین لنز اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل می باشد. بطوریکه از مشاهده نتایج آن شگفت زده خواهید شد. با وایت بالانس درست بهمراه رنگهای واقعی و شارپنس عالی. از عکسبرداری پرتره بگوییم که حتی در شب نیز از کیفیت بالای آن تعجب خواهید کرد. به گونه ای که قادر است آیفون 13 پرومکس و S22 اولترا سامسونگ به رقابت بپردازد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن نیز تصاویری خوش رنگ و نور را ارائه خواهد داد. بطوریکه در وضعیت زوم نیز نمایش جزئیات را در بر خواهد گرفت. علاوه بر این ها پردازنده ی اسنپ دراگون 8 نسل 1 قادر به نمایش هر بازی ای در هر گرافیکی را خواهد بود. نمایش راحت و روان. اما متاسفانه امکان دارد باتری در این شرایط بازی ، زود خالی شده یا دستگاه داغ نماید. بنابراین برای گیمر ها چندان مناسب نخواهد بود.
دسته بندی دانستنی ها خبر
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت