پیش بینی ها در رابطه با گلکسی s23 اولترا

بازدید: 158 بازدید
s23 اولترا
Rate this post

پیش بینی ها در رابطه با گلکسی s23 اولترا

گلکسی S23 اولترا

این روزها صحبت از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی جدید سامسونگ است که احتمال می‌رود در قالب s23 اولترا وارد بازار شود. در سایز ۰.۱ تا ۰.۲ میلی متر، بزرگتر از سابق. همراه با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و نمایشگر ۶.۸ اینچی که ۸۲ درصد از فضای جلوی گوشی را به خود اختصاص می دهد. شاید تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲، نیز در این نسل از گوشی های سامسونگ قدم به بازار بگذارد.

ویژگی های گلکسی s23 اولترا

تصور کنید نمایشگری از نوع Amoled با یک میلیارد رنگ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۴۸. شاید حتی بتواند از هواوی ۵۰ هم جلو زده و تراکم پیکسلی آن ۵۰۰ اینچ در هر پیکسل باشد. همراه با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ نیت روشنایی فوق العاده تصویر. کسی نمی داند. شاید پردازنده هشت هسته‌ای را نیز در خود حمل کند. با پردازنده گرافیکی ۶۶۰ Adreno.

دوربین گلکسی s23 اولترا

این احتمال می رود که دوربین اصلی این گوشی ۲۰۰ مگاپیکسل باشد، با توانایی وایت ۲۴ میلیمتری و سنسور ۱.۳۳ اینچی و توانایی زوم اپتیکال، PDAF و ois. شاید حتی از سنسور isocell hp1 نیز بهره ببرد. علاوه بر این، ممکن است فیلم برداری 8k را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ارائه دهد. البته کیفیت 4k و ۱۰۸۰ نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد. از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن بگوییم که با کیفیت ۱۰۸۰ و پشتیبانی از پانورما و HDR، آنچه برای کاربران هیجان انگیز خواهد بود را ارائه می دهد.

گرافیک s23 اولترا

همچنین گرافیک بازی ها را به خوبی ساپورت می نماید. چرا که در این زمینه برای این گوشی، قدرت بالایی در نظر گرفته شده است. همراه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی.

لوازم جانبی

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی، ارمغان نسل جدید گوشی های سامسونگ گلکسی s خواهد بود. یک شارژ کامل تنها در ۵۲ دقیقه همراه با قلم s-pen و اسپیکر AKG و گواهینامه IP68.

تاریخ رونمایی

این احتمال می‌رود که در ژانویه یا فوریه ۲۰۲۳، نسل جدید گوشی سامسونگ وارد بازار شود. اما در مورد قیمت آن، هنوز چیزی قابل پیش‌بینی نخواهد بود.
دسته بندی خبر دانستنی ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت