راهنمای تست گوشی دست دوم

بازدید: 143 بازدید
تست گوشی دست دوم
Rate this post

راهنمای تست گوشی دست دوم

راه های مختلفی جهت تست گوشی دست دوم وجود دارد. از آنجایی که افراد عادی معمولاً از جزئیات این تست ها اطلاعاتی ندارند، پیشنهاد می شود حتماً گوشی دست دوم را از نمایندگی های قابل اعتماد تهیه فرمایید. چرا که فروشندگان موبایل، گوشی های خوبی را خریداری می نمایند که با یک تعمیر ساده صورت گرفته، قابل استفاده می باشند.

تست گوشی با استفاده از کدهای دستوری

در خیلی از مواقع دسترسی به منوی تست سخت افزار محصولات بسیار آسان خواهد بود. اما در برخی مدل ها، دسترسی به منوی تست مخفی است و باید از یک کد دستوری استفاده نمایید. به عنوان مثال در گوشی های سامسونگ از کد *#0*# استفاده می شود. ( در میان انواع تستها، تست صفحه نمایش گوشی بسیار مهم و اساسی خواهد بود). چنانچه می خواهید از کد دستوری تست سخت افزار گوشی خود مطلع شوید، کافیست مدل آنها را در اینترنت جستجو نمایید.

بررسی قسمت های مختلف گوشی توسط خودتان

تمام قسمت های گوشی شامل موارد زیر را حتما بررسی نمایید: صفحه نمایش باتری اسپیکر گوشی میکروفون دوربین جی پی اس لوکیشن بلوتوث پورتهای گوشی بررسی جک هدفون اگر بخاطر سپردن این موارد برای شما دشوار است، حتما یک لیست از آن، به هنگام خرید و تست گوشی همراه خود داشته باشید. هم چنین علاوه بر موارد بالا، توجه به اصالت گوشی نیز نکته بسیار مهمی است تا در دام گوشی دزدی نیفتید. برای جلوگیری از همچین دردسری، حتما هنگام خرید، جعبه گوشی و متعلقات آن را نیز تحویل بگیرید. علاوه بر این ها، کد IMEI روی جعبه را از طریق کد دستوری #*0#* استعلام بگیرید.
دسته بندی دانستنی ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “راهنمای تست گوشی دست دوم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت