اپل واچ سری ۸ و ایر پاد پرو 2

بازدید: 158 بازدید
اپل واچ 8
Rate this post

اپل واچ 8

ویژگی جدید اپل واچ 8 – apple watch 8 ، نجات جان انسانها خواهد بود. به این صورت که در زمان وقوع یک تصادف (از طریق سرعت سنج متوجه وقوع حادثه شده) به گوشی آیفون ۱۴ کانکت می شود و با اورژانس یا نزدیکان آن طرف تماس می گیرد. از مزایای این اپل واچ ۸ برای زنان باید گفت که با وجود دارا بودن حسگر دما، به سلامت زنان و تشخیص زمان باروری آنان کمک می کند. هر چند که این حسگر دما در زمان بیماری حتی برای مردان نیز کارایی خواهد داشت. علاوه بر این‌ها اپل واچ ۸ می‌تواند حتی زمین خوردن افراد را نیز تشخیص دهد و موقعیت مکانی آنها را ردیابی کند.

اپل واچ 8

اپل واچ SE

اپل واچ SE همانند اپل واچ ۸ قابلیت ردیابی و تماس با اورژانس را ندارد. اما نمایشگر آن ۳۰ درصد بزرگتر است.

اپل واچ SE به همراه gps ۲۴۹ و اینترنت سلولار بزودی به قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می رسد.

اپل واچ se

اپل واچ اولترا

اولترا بسیار مناسب استفاده طبیعت گردان و غواصان یا حتی کوهنوردان می‌باشد. چرا که وجود دکمه های برجسته و خشن و جی پی اس پیشرفته آن به همراه بلندگو های قدرتمند، آن را مناسب استفاده با دستکش و دورترین نقاط حتی در کف اقیانوس کرده است. از باتری این ساعت هوشمند بگوییم که تا ۳۶ ساعت شارژ را در دل خود نگه می دارد که در حالت low power mode قادر است تا ۶۰ ساعت اجازه خاموشی ندهد. قیمت این مدل ۷۹۹ دلار اعلام شده است.

اپل واچ اولترا

ایرپاد پرو 2

این گجت جدید اپل، سر و صدای محیط را گرفته و با استفاده از تراشه h۲ جدید کیفیت صدایی باورنکردنی را ارائه می دهد که قیمت آن از ۲۳ سپتامبر که وارد بازار می شود، ۲۴۹ دلار خواهد بود.

اپل واچ 8
دسته بندی خبر دانستنی ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت