آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس

بازدید: 216 بازدید
گوشی آیفون 14 پرو
5/5 - (3 امتیاز)

آیفون 14 پرو

شرکت اپل اینبار از تراشه A16 با عنوان غول فناوری یاد کرد که علاوه بر قابلیت های تراشه ی A15 در بهینه‌سازی مصرف انرژی باتری نمایشگر و کیفیت دوربین بسیار عالی عمل کرده است. همچنین در iphone 14 رم ۸ گیگابایتی از نوع LPDDR4X به کار رفته است.

دوربین آیفون ۱۴ پرو

وقتی صحبت از کیفیت تصویر میکنیم آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس غول دوربین گوشی‌های هوشمند را به رخ می کشند چرا که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آیفون ۱۴ پرو و پرومکس با دیافراگم f/1.78 کیفیتی باورنکردنی را برای طرفداران آیفون به نمایش گذاشته است این دوربین های آیفون ۱۴ قادرند حتی در نور کم بین دو تا سه برابر تصاویر با کیفیت تری را ارائه دهند

ناچ متحرک در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس

تلاش اپل برای کوچکتر کردن ناچ آیفون با قابلیت جدید ناچ متحرک تا حد زیادی جواب داده است. به طوری که در زمان نمایش نوتیفیکیشن ها، سایز ناچ آیفون ۱۴ پرو و پرومکس متغیر خواهد بود. با این حال، هرچه اپل بتواند سایز ناچ را کمتر کند، فضای مورد استفاده نمایشگر گوشی، بیشتر خواهد شد.

آیفون 14 پرومکس

نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و پرومکس

آیفون ۱۴ پرو iphone 14 pro با نمایش ۶.۱ اینچی همانند آیفون ۱۴ معمولی است. اما با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز کیفیت بسیار بالاتری را نسبت به نسخه معمولی ارائه می دهد. همچنین قابلیت نمایشگر همیشه روشن سازگار با ویجت ios ۱۶ که مربوط به نمایش تقویم، آب و هوا می باشد، روی آیفون ۱۴ پرو و پرومکس در دسترس است. همچنین میزان روشنایی این مدل گوشی های هوشمند نسبت به سابق بسیار افزایش یافته است.

تفاوت آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس

تنها تفاوت این دو مدل گوشی ها در سایز نمایشگر و ظرفیت باتری است. آیفون ۱۴ پرومکس دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی و اندکی ظرفیت باتری بالاتر است.

رنگ آیفون ۱۴ پرو و پرومکس

آیفون های سری ۱۴ در رنگ های مشکی، نقره ای، طلایی و بنفش وارد بازار خواهند شد.


تعمیر گوشی آیفون
تعمیر گوشی سامسونگ
دسته بندی خبر دانستنی ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

3 پاسخ به “آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس”

  1. سلام روز بخیر
    میشه لطفا اطلاعات جدید راجع به ریجستری ایفون 14 انتشار دهید؟
    با تشکر بابت مطالب کاملتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت