نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در غرب تهران

بازدید: 25 بازدید
نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در غرب تهران
Rate this post

اگر گوشی سامسونگ دارید و دچار مشکل شده است، اولین موضوعی که به ذهنتان خطور می‌کند این است که به دنبال یک نمایندگی معتبر تعمیرات گوشی سامسونگ در نزدیکی محل زندگی‌تان باشید. اگر از دوست و آشنا سوال بپرسید یا گوگل را زیرورو کنید، به تنها نامی که برمی‌خورید، مجموعه ماناتل پارس است. تفاوتی ندارد که در کدام نقطه از غرب تهران ساکن هستید؛ اگر می‌خواهید در سریعترین زمان ممکن مشکل گوشی سامسونگ خود را برطرف نمایید، بهتر است به ماناتل پارس به عنوان نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در غرب تهران مراجعه نمایید.

تعمیرات گوشی سامسونگ

گوشی سامسونگ علارغم برخورداری از کیفیت بسیار بالا، اما به دلایل مختلفی نظیر عدم استفاده درست و ضربه خوردن، دچار مشکل خواهد شد. در این مواقع، شما به یک متخصص تعمیرات گوشی سامسونگ نیاز دارید که بتواند به صورت کاملا تخصصی، ایرادات گوشی را برطرف نماید. ماناتل پارس به عنوان نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران، بهترین گزینه شما برای تعمیر گوشی سامسونگ در تهران است.

مجموعه ماناتل پارس با بهره‌مندی از زبده‌ترین تعمیرکاران و برخورداری از قطعات اورجینال، می‌تواند تعمیر گوشی سامسونگ را به بهترین شکل انجام دهد.

خدمات نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در غرب تهران

خدمات نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در غرب تهران

قطعا این موضوع که در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در غرب تهران چه خدماتی ارائه می‌شود، نکته بسیار مهمی است؛ چراکه مشتریان می‌توانند متوجه شوند که مشکل به وجود آمده در این مرکز قابل رفع است یا خیر. در مجموعه ماناتل پارس، افراد بسیاری شاغل هستند که به صورت تخصصی بر روی رفع مشکلات گوشی‌های سامسونگ چه سخت افزاری و چه نرم افزاری فعالیت می‌کنند. در این مجموعه تمامی ایرادات مربوط به گوشی‌های سامسونگ برطرف می‌شود و هیچ محدودیتی در مورد مدل گوشی سامسونگ نیز وجود ندارد. در این بخش به مهمترین خدمات ماناتل پارس خواهیم پرداخت:

تعمیرات سخت افزاری گوشی سامسونگ

تعمیر CPU گوشی موبایل

یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید گوشی، توجه به پردازنده یا CPU است. حال تصور کنید این قطعه مهم دچار مشکل شود؛ آیا برای تعمیر گوشی، به هر مجموعه‌ای اعتماد می‌کنید؟ قطعا پاسخ شما هم خیر است. درصورتی که تعمیرکار، از تجربه و تخصص لازم برخوردار نباشد، هزینه‌های سنگینی را به شما تحمیل خواهد کرد. پس حتما تعمیر CPU گوشی سامسونگ خود را به ماناتل پارس بسپارید.

تعمیر تاچ موبایل

یکی از پرهزینه‌ترین خرابی‌های گوشی مربوط به تاچ موبایل است؛ چراکه معمولا این قطعه نسبت به اکثر قطعات مورد استفاده در گوشی گرانتر است و اگر دچار مشکل شود، هزینه سنگینی را بر روی دست فرد می‌گذارد. البته در برخی اوقات مشکل مذکور به دلایل کوچکتری مانند نصب نرم افزار ناسازگار، ویروسی شدن گوشی و یا پر شدن فضای ذخیره سازی گوشی رخ می‌دهد که با تشخیص درست تعمیرکار متخصص، ایراد به آسانی قابل حل است.

مجموعه ماناتل به جهت برخورداری از پرسنل متخصص، به معنای واقعی کلمه به تعمیر قطعات می‌پردازد و تعویض قطعات، آخرین راه حل به شمار می‌رود. اگر تاچ گوشی سامسونگ شما دچار مشکل شده است، حتما موضوع را با ما در میان بگذارید.

برطرف کردن مشکل خرابی باتری موبایل

برطرف کردن مشکل خرابی باتری گوشی سامسونگ در ماناتل پارس

یکی از مهمترین ایراداتی که احتمال دارد برای گوشی‌های سامسونگ رخ دهد، خرابی باتری موبایل است. شما احتمالاً متوجه این مشکل با علائمی نظیر باد کردن باتری، تخلیه ناگهانی باتری و حتی داغ شدن گوشی سامسونگ خواهید شد. معمولا خرابی باتری به دلیل استفاده نادرست از گوشی، کار کردن با گوشی در حالت شارژ و حتی استفاده از کابل‌های نامناسب رخ می‌دهد و درصورتی که از این قبیل اقدامات پرهیز کنید، کمتر با این مشکل دست و پنجه نرم خواهید کرد.

راهکار نهایی برای برطرف کردن این مشکل، تعویض باتری است. برای تعویض باتری هم حتما باید به نمایندگی‌های تعمیر گوشی سامسونگ مانند ماناتل پارس مراجعه نمایید تا خیالتان در مورد اصل بودن باتری جدید، آسوده باشد.

تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی

برای جلوگیری از سوختن یا شکستگی ال سی دی گوشی بهتر است از قاب محافظ یا گلس مناسب استفاده شود؛ چراکه این مشکل معمولا به جهت ضربه خوردن یا افتادن گوشی رخ می‌دهد. معمولا روش حل این مشکل، تعویض ال سی دی گوشی است اما باید توجه داشت که به جهت آسیب ندیدن دیگر قطعات گوشی، تعویض ال سی دی باید به دست یک فرد حاذق صورت گیرد.

اگر ساکن غرب تهران هستید، برای تعمیر یا تعویض ال سی دی گوشی، بی‌درنگ با مجموعه ماناتل پارس به عنوان معتبرترین نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در غرب تهران تماس بگیرید یا حتی به صورت آنلاین، فرم درخواست تعمیر را پر کنید.

تعمیر سوکت شارژ گوشی

درصورتی که گوشی سامسونگ شما به درستی شارژ نمی‌شود، درصورت سالم بودن شارژر و کابل، سوکت شارژ گوشی در مظان اتهام قرار می‌گیرد. در برخی اوقات با تمیز کردن داخل سوکت یا تعمیرات جزئی، مشکل برطرف می‌شود اما برخی از افراد کارنابلد، اقدام به تعویض سوکت شارژ می‌کنند. به همین دلیل حتما روند تعمیر سوکت شارژ گوشی باید زیرنظر افراد متخصص صورت گیرد.

رفع مشکل آبخوردگی گوشی موبایل

رفع مشکل آبخوردگی گوشی سامسونگ در ماناتل

منشا بسیاری از مشکلات در گوشی‌های هوشمند، آبخوردگی گوشی است. سهل انگاری در نگهداری از گوشی، باعث می‌شود تا آب در گوشی نفوذ کند و باعث آسیب دیدن به قطعات داخلی شود. به همین دلیل درصورتی که مشکل فوق برایتان پیش آمد، بی‌درنگ موضوع را با نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در غرب تهران در میان بگذارید.

تعمیر پرش آنتن در موبایل

پرش آنتن موبایل بیشتر در گوشی‌های آیفون رخ می‌دهد و این ایراد کمتر در گوشی‌های سامسونگ دیده شده است اما در هرحال این مشکل نیز در مجموعه ماناتل پارس به سرعت قابل حل است. درصورتی که با مشکل پرش آنتن در گوشی‌های سامسونگ روبرو شدید، تنها کافی است با مجموعه ماناتل پارس تماس بگیرید.

همچنین با مطالعه مقاله کد افرایش آنتن دهی گوشی سامسونگ، شاید بتوانید مشکل پیش آمده را برطرف نمایید.

تعمیر هارد گوشی

شاید با مشکل باقی ماندن گوشی بر روی لوگو سامسونگ یا ریست شدن خودکار دستگاه مواجه شده باشید؛ بدانید که این مشکل جدی است و مربوط به بخش هارد گوشی می‌باشد. درصورتی که تعمیر هارد گوشی سامسونگ توسط اهل فن انجام نشود، خطر از دست رفتن اطلاعات و بروز مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شما را تهدید می‌کند. بهترین کار این است که تعمیر هارد گوشی را به نمایندگی معتبر بسپارید و گارانتی دریافت نمایید.

تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ

ایرادات گوشی سامسونگ تنها به ایرادات سخت افزاری محدود نمی‌شود و مشکلات نرم افزاری نیز در میان گوشی‌های سامسونگ دیده می‌شود که برخی به جهت عدم آگاهی کامل کاربران از نحوه صحیح استفاده از گوشی و برخی مربوط به سیستم عامل گوشی است. مهمترین ایرادات نرم افزاری گوشی سامسونگ عبارتند از:

  • کاهش سرعت عملکرد گوشی
  • نصب بدافرار
  • عدم اتصال به اینترنت
  • هنگ کردن گوشی

در برخی از اوقات، این ایرادات با انجام اقداماتی نظیر خالی کردن فضا یا فلش کردن گوشی حل می‌شود اما در بسیاری اوقات نیاز به بررسی دقیق و تخصصی است که سپردن این کار به یک مجموعه معتبر، اقدامی سنجیده به حساب می‌آید.

مراحل تعمیر در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در غرب تهران

مراحل تعمیر در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در غرب تهران

مراحل تعمیر در ماناتل به عنوان نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در غرب تهران بدین صورت است:

  1. ثبت درخواست تعمیر گوشی به صورت تلفنی یا آنلاین

هنگامی که احساس نمودید، گوشی شما دچار مشکل شده است، می‌توانید از دو طریق ثبت درخواست اینترنتی تعمیر در سایت یا تماس با شماره‌های مربوط به بخش خدمات، مشکل خود را با مجموعه ماناتل پارس در میان بگذارید.

  1. تماس کارشناسان ماناتل سرویس با شما جهت هماهنگی و مشاوره

درصورتی که به صورت اینترنتی، درخواست تعمیر را ثبت نمودید، کارشناسان ماناتل سرویس با شما تماس گرفته و جویای مشکل پیش آمده می‌شوند. در این مواقع، کارشناسان راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند تا درصورت بروز مشکل جزئی، بدون نیاز به کارشناس، مشکل برطرف شود اما اگر مشکل فراتر از یک ایراد جزئی باشد، هماهنگی‌های موردنیاز برای تعمیر گوشی توسط کارشناس فنی صورت می‌گیرد. در این تماس معمولا هزینه تخمینی تعمیر گوشی به اطلاع مشتری خواهد رسید.

  1. ارسال پیک ماناتل سرویس به محل و دریافت دستگاه از شما

مجموعه ماناتل پارس در جهت راحتی مشتریان خود، تلفن دستگاه معیوب را با ارسال پیک به محل دریافت می‌کند تا مشتریان به زحمت نیفتند. ارسال پیک و دریافت تلفن همراه، هیچ هزینه‌ای برای شما به همراه نخواهد داشت.

  1. تعمیر دستگاه شما در کوتاه ترین زمان

پس از دریافت تلفن همراه معیوب، دستگاه برای انجام اقدامات فنی، در اختیار کارشناسان قرار می‌گیرد. با توجه به تخصص و تجربه بالای متخصصان ماناتل پارس، تعمیر گوشی به صورت کاملاً اصولی و در کمترین زمان ممکن در این مجموعه صورت می‌پذیرد.

  1. تحویل مجدد آن توسط پیک ماناتل سرویس

پس از تعمیر گوشی و انجام آزمایش‌های لازم جهت اطمینان از سلامت دستگاه، تلفن همراه در اختیار پیک ماناتل سرویس قرار گرفته و به مشتریان تحویل داده می‌شود.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در غرب تهران

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در غرب تهران

مجموعه ماناتل پارس به عنوان نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران، تمامی مناطق 22گانه تهران را پوشش می‌دهد و هیچ محدودیتی برای ارائه خدمات در تهران ندارند. مناطق تحت پوشش ماناتل پارس در غرب تهران به شرح زیر است:

مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، مرزداران، ستارخان، یادگار امام، آریاشهر، آزادی، آیت الله کاشانی، شهر زیبا، اشرفی اصفهانی، پونک، فرحزاد، شهران، جنت آباد، دهکده المپیک، ستاری، اکباتان، تهرانسر و چیتگر

آدرس و شماره تلفن نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در غرب تهران

همان طور که در قسمت‌های قبل نیز اشاره شد، ماناتل به عنوان برترین نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران شناخته می‌شود و فرقی ندارد که شما در غرب تهران سکونت دارید یا در شرق تهران زندگی می‌کنید. درهر صورت بهترین گزینه شما برای تعمیر گوشی سامسونگ، مجموعه ماناتل پارس است.

با وجود امکان تعمیر گوشی سامسونگ به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور در محل نمایندگی، آدرس و شماره تلفن شرکت را در زیر ذکر نمودیم تا در صورت تمایل از نزدیک با این مرکز ارائه خدمات تخصصی تعمیر گوشی سامسونگ آشنا شوید.

شماره تماس: 66762728-021

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بین حافظ و شیخ هادی، کوچه یغما، پلاک 13، طبقه یک، واحد 1

دسته بندی دانستنی ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت