علائم و نشانه های خرابی هارد گوشی

بازدید: 133 بازدید
علائم خرابی هارد گوشی
Rate this post

خرابی هارد گوشی

از آن جایی که در گوشی های هوشمند، هارد ، همان قطعه ایست که حافظه ی داخلی نامیده می شود، بنابراین بروز هرگونه خرابی هارد گوشی ، بسیار حساس و حیاتی خواهد بود. بطوریکه تشخیص بموقع آن ، می تواند از خیلی از اتفاقات همانند از بین رفتن اطلاعات شما، جلوگیری کند. تعمیر این قطعه نیز، نیازمند متخصصی کارآزموده و خبره می باشد تا خدایی ناکرده، گوشی شما دچار ایرادی نشود. اما جهت اطمینان یا حتی شک به این که مشکل گوشی، از هارد است یا خیر، می توانید این مقاله را تا انتها با ما همراه باشید.

نشانه های خرابی هارد گوشی

گاهی ممکن است خرابی هارد گوشی موجب از کار افتادن گوشی و حتی روشن نشدن آن شود. در اینجا بررسی علائم متعددی که خبر از خرابی هارد می دهند، می پردازیم. علائمی که به گونه های مختلف می توانند عملکرد گوشی را تحت الشعاع قرار دهند. 1) گوشی مرتب هنگ می کند.
2) بعد از اینکه فلش انجام دادید، گوشی روشن نمی شود.
3) ماندن گوشی روی تصویر لوگو
4) گوشی خاموش شده و هیچ عملکردی ندارد. حتی روشن هم نمی شود.
5) در حین ریست فکتوری، به مشکل برخوردید.
6) روشن و خاموش شدن خود به خود و بی دلیل آن
7) پیام خطای encrypte unsuccessfull در واقع نمایانگر خرابی هارد می باشد.
8) گاهی ممکن است به هنگام روشن کردن دستگاه، چندین نوبت روی حالت ویبره برود.
9) حتی ممکن است پیغامی در رابطه با آسیب دین دستگاه نمایش داده شود.
البته تمامی این علائم، دقیقا و تنها مربوط به هارد نمی شوند . گاهی ممکن است مشکلات دیگری نیز وجود داشته باشد.همچنین در برند های مختلف، نشانه های اختصاصی تری هم وجود دارد که متخصصان به راحتی|، می توانند آنها را تشخیص دهند. بنابراین تخصصو تجربه در تشخبص این امر، بسیار مهم خواهد بود. شرکت ماناتل پارس به عنوان نماینده ی رسمی واردات قطعات و گارانتی، آماده ی ارائه ی خدمات تعمیر گوشی ( تعمیر گوشی آیفون و تعمیر گوشی سامسونگ ) می باشد.
دسته بندی دانستنی ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت