رجیستری آیفون ۱۴

بازدید: 157 بازدید
رجیستری آیفون 14
Rate this post

رجیستری آیفون 14

سری جدید آیفون ۱۴ که به تازگی وارد بازار ایران شده است، هنوز رجیستری دریافت نکرده است. بنابراین کسانی که به صورت کالای مسافر این محصول را دریافت کرده‌اند، تنها می توانند به مدت دو ماه از آن بدون رجیستری استفاده نمایند. به این صورت که پس از یک ماه، سیم کارت را از داخل گوشی در آورده و مجدد آن را جاگذاری نمایند. به این شکل به جای یک ماه، دو ماه قادر به استفاده از آیفون ۱۴ بدون رجیستری خواهند بود.

زمان رجیستری آیفون ۱۴

طبق صحبت‌های آقای عالمیان، سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، احتمال اینکه در آذر ماه امسال رجیستری آیفون ۱۴ اعلام شود، وجود دارد. اما هنوز هم صلاح نیست که واحدهای صنفی، این محصول را خرید و فروش نمایند تا زمانی که رجیتسری آن به صورت کامل تعیین تکلیف گردد. با وجود اعلام به واحد های صنفی، در حال حاضر بیشتر از ۱۵۰۰۰ آیفون وارد مرز ایران شده است که هنوز رجیستری دریافت نکرده اند. این موضوع می‌تواند برای دارندگان این گوشی، ضرر بزرگی به همراه داشته باشد.

قیمت رجیستری آیفون ۱۴

در حال حاضر رجیستری آیفون ۱۴ نه وارد شده و نه قیمتی برای آن اعلام شده است. ناگفته نماند که قیمت رجیستری برای مدل های مختلف گوشی متفاوت خواهد بود. بنابراین هر مدل از آیفون ۱۴ ، هزینه رجیستری متفاوتی خواهد داشت.
در این رابطه، چنانچه شما آیفون 13 یا هر آیفون دیگری را در اختیار دارید که ممکن است نیاز به تعمیر گوشی باشد، مرکز ماناتل پارس (نماینده رسمی گارانتی و واردات قطعات آیفون) قادر است تعمیر گوشی آیفون شما را بصورت مطمئن و سریع انجام دهد.
دسته بندی خبر
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت