نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران

بازدید: 13 بازدید
نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران
Rate this post

نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران

گوشی‌های سامسونگ از نظر کیفیت و طول عمر، عالی هستند؛ با این حال ممکن است، دچار مشکلاتی شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. بی تردید تعمیر گوشی موبایل، یک کار تخصصی است و باید به افراد ماهر سپرده شود. به همین دلیل، طبیعی است که افراد برای تعمیر گوشی سامسونگ، به دنبال یک نمایندگی معتبر بگردند. اگر در شرق تهران سکونت دارید و در پی یک نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ هستید، ما در این مقاله معتبرترین نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

تعمیرات گوشی سامسونگ

تعمیرات گوشی سامسونگ را می‌توان به دو دسته تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم نمود. در مورد تعمیر سخت افزاری، بررسی کارشناسی دقیق و استفاده از قطعات اصل و اورجینال، بسیار مهم است. تعمیرات نرم افزاری نیز نیاز به تخصص دارد.

گاهی اوقات یک مشکل به ظاهر پیچیده، با یک تنظیم نرم افزاری به طور کامل حل می‌گردد. تشخیص این مسئله، نیاز به مهارت و تجربه دارد؛ همچنین پی بردن به این موضوع که ایراد گوشی با تعمیر قطعه حل می‌‌شود یا حتماً باید آن را تعویض کرد، یک امر تخصصی است؛ از این رو توصیه می‌شود، هنگام نیاز به تعمیرات گوشی سامسونگ، کار را به کاردان بسپارید.

خدمات نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران

خدمات نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران

اگر ساکن شرق تهران هستید، می‌توانید بدون اتلاف وقت با نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در شرق تهران تماس بگیرید. خوشبختانه در حال حاضر حتی نیاز به مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی نیست؛ زیرا در صورت تمایل مشتری، ماناتل پارس پیکی را به محل اعزام کرده، تا گوشی را تحویل بگیرد. پس از تعمیرات موبایل نیز مجدداً پیک آن را در محل تحویل می‌دهد.

لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران، خدمات مختلفی را انجام می‌دهد که برخی از مهم‌ترین آنها در ادامه توضیح داده شده‌اند.

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای گوشی پیش آید، از کار افتادن لمس یا تاچ آن است. این مشکل، به دلایل مختلفی از جمله ویروسی شدن دستگاه، پر بودن بیش از حد حافظه گوشی، وجود بدافزار یا یک اپلیکیشن جدید رخ می‌دهد؛ همچنین ممکن است، مشکل از ال سی دی یا سایر قطعات گوشی باشد.

برای تعمیر تاچ موبایل در نمایندگی تعمیرات سامسونگ، علاوه بر وضعیت نرم افزاری، تاچ و صفحه نمایش، بخش‌های مختلف ال سی دی گوشی، همچنین حسگر فیوز، سوکت‌ها و دکمه‌ها بررسی و سایر قسمت‌های مرتبط بررسی می‌شوند. پس از عیب‌یابی دقیق، نوبت به تعمیر گوشی می‌رسد و در صورت نیاز قطعه مورد نظر تعویض می‌گردد.

تعمیر CPU گوشی موبایل سامسونگ

از آنجا که سی پی یو حکم قلب دستگاه را دارد، خرابی آن عملکرد سایر بخش‌های گوشی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برخی از علائمی که نشان می‌دهند، پردازنده موبایل سامسونگ، ایراد پیدا کرده است، عبارتند از:

  • هنگ کردن مداوم و بی دلیل گوشی
  • خاموش و روشن شدن ناگهانی گوشی
  • کاهش بیش از حد سرعت موبایل
  • روشن نشدن گوشی

برخی افراد با مشاهده چنین علائمی، تصور می‌کنند که ایراد از باتری گوشی است. بی تردید اگر موبایل سامسونگ را به نمایندگی معتبر بسپارید، بخش‌های مختلف آن به درستی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

نکته دیگری که باید درباره تعمیر CPU گوشی موبایل سامسونگ بیان کرد، این است که بسته به میزان خرابی، می‌توان این قطعه را تعمیر یا تعویض کرد؛ طبیعتاً هزینه انجام این کارها متفاوت است. مطمئن باشید که ماناتل پارس، بهترین راهکار را انتخاب می‌کند.

تعمیر باتری موبایل

همان طور که در بخش قبل اشاره شد، برخی علائم خرابی باتری موبایل با علائم خرابی CPU‌ مشترک هستند اما یکی دیگر از نشانه‌های رایج آن است که باتری موبایل، پس از شارژ کامل، خیلی سریع تخلیه می‌شود یا حتی در برخی اوقات شاهد داغ شدن گوشی سامسونگ هستیم. در صورت مشاهده چنین مشکلاتی باید به تعمیرکار مراجعه کرد.

امروزه روش‌هایی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توان باتری گوشی را تعمیر یا اصطلاحاً احیا نمود؛ اما در اغلب موارد، به خصوص زمانی که باتری ورم کرده، بهتر است آن را تعویض کرد.

تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی

تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی

ال سی دی گوشی به دلایل مختلفی از جمله سقوط، شکستگی یا آب خوردگی، دچار ایراداتی گردد. یکی از خدمات مهم نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ تهران، این است که بسته به نوع مشکل، کار تعمیر یا تعویض ال سی دی موبایل را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

شایان ذکر است که گاهی اوقات با تعویض بخشی از ال سی دی (مثلاً گلس یا فلت) مشکل حل می‌گردد؛ اما بعضی وقت‌ها چاره‌ای جز تعویض کامل آن باقی نمی‌ماند. در این صورت استفاده از قطعه اورجینال، بسیار مهم است. خوشبختانه نمایندگی ماناتل پارس در شرق تهران به این مقوله توجه ویژه دارد.

رفع مشکل آبخوردگی موبایل

توصیه می‌کنیم، اگر گوشی شما دچار آبخوردگی شد، بلافاصله آن را نجات دهید و بخش‌های خارجی و داخلی دستگاه را خشک کنید؛ اما حتی اگر متوجه شدید، گوشی همانند قبل کار می‌کنید، توصیه می‌کنیم، آن را به یک تعمیرکار نشان دهید، تا از پیشرفت خرابی‌های احتمالی غیر قابل مشاهده پیشگیری کنید.

لازم به توضیح است که آبخوردگی گوشی ممکن است، مشکلات متعددی برای دستگاه به وجود آورد. نوع و میزان مشکل تا حدودی به گوشی و میزان آبخوردگی بستگی دارد؛ اما باید به این نکته توجه کنید که حتی گوشی‌های سامسونگی که تحت عنوان ضد آب فروخته می‌شوند، در برابر آبخوردگی به طور کامل در امان نیستند.

نکته دیگری که بیان آن ضروری به نظر می‌رسد، آن است که در صورت مشاهده هر گونه مشکل برای گوشی آبخورده و مراجعه به تعمیرکار، حتماً اطلاع دهید که دستگاه شما بر اثر آبخوردگی به این روز افتاده است.

رفع مشکل عدم اتصال به اینترنت

عدم اتصال گوشی سامسونگ به اینترنت، به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد و در اغلب مواقع، با یک مشکل نرم‌ افزاری مواجه هستیم؛ اما گاهی اوقات، مشکل با انجام اقداماتی مثل ری استارت و بروز رسانی سیستم عامل حل نمی‌شود و باید کار را به فرد ماهر سپرد. همچنین اگر مشکل آنتن دهی در گوشی دارید، مقاله کد افزایش انتن دهی گوشی سامسونگ را مطالعه نمایید.

رفع هنگ کردن گوشی سامسونگ

هنگ کردن از جمله مشکلاتی است که دلایل متعددی دارد. گاهی اوقات نرم افزارهای جدید نصب شده بر روی گوشی با سخت افزار قدیمی سازگاری ندارند و موجب کندی یا هنگی دستگاه می‌گردند. گاهی اوقات نیز مشکل از حجم برنامه‌ها یا ایراد نرم‌افزاری ساده‌ای است که به راحتی حل می‌گردد؛ اما در مواردی نیز با یک مشکل پیچیده سخت افزاری مواجه هستیم.

هنگامی که به کارشناسان ماناتل پارس اطلاع می‌دهید که گوشی سامسونگ، هنگ می‌کند، آن را هم از لحاظ نرم افزاری و هم از نظر سخت افزاری، مورد عیب یابی قرار می‌دهند؛ بنابراین خیالتان راحت باشد.

مزایای ماناتل پارس، برترین نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران

مزایای ماناتل پارس، برترین نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران

مهم‌ترین دلایل معرفی ماناتل پارس به عنوان نماینده برتر تعمیرات گوشی سامسونگ در شرق تهران عبارتند از:

  • سابقه درخشان 20 ساله ماناتل پارس در زمینه واردات، فروش، گارانتی و تعمیر گوشی‌های سامسونگ
  • بهره مندی از تکنسین‌های متخصص و مجرب در حوزه سخت افزار و نرم افزار گوشی‌های سامسونگ
  • استفاده از قطعات اورجینال گوشی‌های سامسونگ
  • عیب یابی گوشی به صورت دقیق
  • مشتری مداری و در نظر گرفتن مناسب‌ترین قیمت برای تعمیر گوشی سامسونگ
  • امکان انجام خدمات به صورت غیر حضوری
  • داشتن پیک و سرویس رایگان
  • 6 ماه ضمانت تعویض قطعات

این مقاله به کارتان می‌آید: نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در جمهوری

مراحل تعمیر در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران

مراحل تعمیر در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران

یکی دیگر از مزایای ماناتل پارس، ارائه خدمات تعمیر گوشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. در ادامه با مراحل انجام انجام کار آشنا می‌‌شویم.

ثبت درخواست تعمیر گوشی به صورت تلفنی یا آنلاین

برای سفارش تعمیر گوشی، کافی است، وارد سایت ماناتل پارس شده و از منوی خدمات، گزینه فرم درخواست تعمیر را انتخاب نموده و فرم را به درستی تکمیل کنید؛ همچنین می‌توانید، با شماره تلفن‌هایی که در بخش پایانی مقاله آمده‌اند، تماس حاصل فرمایید.

تماس کارشناسان ماناتل سرویس با شما جهت هماهنگی و مشاوره

پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر، کارشناسان ماناتل در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرد. اطلاعاتی درباره مشکل گوشی دریافت کرده، مشاوره اولیه و هماهنگی لازم جهت حضور پیک در محل را انجام می‌دهند.

ارسال پیک ماناتل سرویس به محل و دریافت دستگاه از شما

در زمان مشخص شده، پیک رایگان به درب منزل یا محل مورد نظر شما مراجعه می‌کند و گوشی معیوب را دریافت می‌نماید. در این مرحله یک سری فرم و رسید نیز امضاء می‌شود.

تعمیر دستگاه شما در کوتاه ترین زمان

کادر مجرب مجموعه ماناتل پارس، گوشی را مورد بررسی قرار داده و هزینه تقریبی تعمیر آن را برآورد می‌کنند. پس از اطلاع به مشتری، کار تعمیر آغاز می‌گردد و معمولاً چند روز پس از تحویل (بسته به نوع مشکل 2 ساعت تا 4 روز) گوشی سالم، قابل تحویل است.

تحویل مجدد آن توسط پیک ماناتل سرویس

پس از رفع مشکل گوشی سامسونگ، مجدداً پیک رایگان به محل اعزام شده و گوشی سالم را به شما تحویل می‌دهد. شما چند روز مهلت تست دارید. در ضمن شرکت ماناتل پارس، قطعات تعویضی خود را به مدت 180 روز ضمانت می‌کند.

آدرس و شماره تلفن نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران

آدرس و شماره تلفن نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران

هر چند که ماناتل به منظور رفاه حال مشتریان خود، امکان ثبت درخواست آنلاین را فراهم کرده و معمولاً خود کارشناسان مجموعه در مراحل مختلف با مشتری تماس می‌گیرند؛ اما در هر حال بهتر است، با آدرس محل دفتر نمایندگی آشنا شده و شماره تلفن‌های آن را نیز در اختیار داشته باشید.

آدرس شرکت ماناتل پارس

تهران، خیابان جمهوری، بین حافظ و شیخ هادی، کوچه یغما، پلاک 13، طبقه اول، واحد 1

شماره تلفن دفتر مرکزی ماناتل پارس

021-66702728

دسته بندی دانستنی ها مقالات تعمیر سامسونگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت