مشکل گیر کردن گوشی روی لوگو

بازدید: 200 بازدید
ماندن گوشی روی لوگو
Rate this post

ماندن گوشی روی لوگو

این مشکل گیر کردن گوشی روی لوگو در نود درصد اوقات از باگ های نرم‌افزاری ناشی می شود. در شرایطی که یک اپ جدید و خاص نصب کرده باشید، احتمال بروز همچین مشکلی وجود دارد. بنابراین به محض مواجه شدن باید آن را حذف کنید تا مشکل حل شود. گاهی نیز به هنگام به روزرسانی اندروید، ممکن است گوشی خاموش شود یا نت قطع گردد. در هر دو صورت احتمال بروز این مشکل و ماندن گوشی روی لوگو وجود دارد. دلایل این ماجرا را با هم در ذیل بررسی می کنیم:,/br> 1) مشکلات احتمالی پس از آپدیت سیستم عامل
2) وجود باگ در نرم افزارهای نصب شده روی گوشی
3) ناسازگاری نرم افزارها با هم
4) نصب بد افزار یا برنامه های مخرب
5) بروز مشکل در کارت حافظه
6) اشتباه انجام دادن مراحل روت گوشی یا کاستوم رام
گاهی ممکن است به هنگام انجام کاستوم رام، مهارت کافی و لازم را نداشته باشید و به این شکل بروز کند. البته در مواردی هم خرابی کارت حافظه موجب همچون چیزی می شود.

راه حل رفع مشکل ماندن گوشی روی لوگو

soft reset
در مدل های مختلف به شیوه های متفاوتی قابل انجام است. در برخی با نگه داشتن دکمه پاور و در برخی دیگر با نگه داشتن دکمه ولوم پایین صدا به مدت ۱۰ ثانیه.
گوشی را شارژ کنید
گاهی چون شارژ باتری بسیار کم است، به هنگام روشن شدن روی لوگو می ماند.
تعویض شارژر
اگر شارژر گوشی شما خراب باشد، این احتمال وجود دارد که گوشی روی لوگو بماند. بنابراین، در این مواقع شارژر را عوض می کنیم.
خارج کردن باتری خراب
چنانچه باتری گوشی همراه شما خراب باشد با خارج کردن آن این مشکل ماندن گوشی روی لوگو برطرف خواهد شد.
روش safe mode :
اگر گوشی روی لوگو مانده، می توانید آن را در حالت safe mode روشن کنید. به این ترتیب مطمئن خواهید شد که مشکل از یک برنامه یا نرم افزار است و در مرحله بعد باید آن را یافته و حذف نمایید.
متصل کردن گوشی به کامپیوتر
با اتصال گوشی به کامپیوتر می توانید نرم افزار مخصوص آپدیت گوشی خود را دانلود نموده و نصب نمایید. سپس آپدیت را انجام داده تا مشکل رفع گردد.

درآوردن مموری از جای خود

گاهی این احتمال وجود دارد که مموری دستگاه شما ویروسی شده باشد. در آن صورت آن را خارج کنید تا مشکل ماندن گوشی روی لوگو رفع گردد.
راه آخر ریست فکتوری
آخرین راه جهت رفع مشکل ماندن گوشی روی لوگو دست به کار شدن جهت ریست فکتوریست. ( با استفاده از کلید های پاور ، تنظیم صدا و home ).
شرکت ماناتل پارس با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان، به عنوان نماینده رسمی واردات قطعات با کیفیت آیفون، سامسونگ و شیائومی در بخش خدمات و گارانتی گوشی های همراه در خدمت شما عزیزان می باشد. چنانچه قادر به رفع مشکل گوشی خود نبودید یا قصد تعمیر گوشی خود را داشتید، می توانید با ما تماس بگیرید.
تعمیر گوشی آیفون
تعمیر گوشی سامسونگ
رجیستری آیفون ۱۴
ریست گوشی
دسته بندی دانستنی ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت