نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در جمهوری

بازدید: 76 بازدید
نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در جمهوری
5/5 - (1 امتیاز)

اگر از هر فردی سوال شود که بورس موبایل یا تعمیرات گوشی در تهران کجاست، معمولا با دو جواب خیابان جمهوری و پاساژ علاالدین مواجه خواهیم شد که در اصل پاساژ علاالدین هم در خیابان جمهوری واقع شده است. به همین دلیل افراد برای تعمیر گوشی به این خیابان مراجعه می‌کنند. با توجه به اینکه گوشی‌های سامسونگ بسیار محبوب هستند و اهل فن پیشنهاد می‌کنند که در صورت خراب شدن، بهتر است به نمایندگی آن مراجعه کرد، قصد داریم در این مقاله برترین نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در جمهوری را به شما معرفی نماییم.

چند نکته درباره تعمیرات گوشی سامسونگ

شهرت سامسونگ به حدی است که اغلب مردم با شنیدن نام گوشی موبایل به یاد آن می‌افتند؛ چرا که سامسونگ، پیشینه‌ای بسیار درخشان دارد، به تولید گوشی‌های مدرن و بادوام با عملکرد عالی مشهور است؛ از طرفی گوشی‌های سامسونگ نسبت به کیفیت کار خود و در مقایسه با محصولات مشابهی مثل آیفون، قیمت مناسبی دارند.

با وجود آنچه تا بدین جا بیان شد، موبایل‌های سامسونگ نیز به دلایل مختلف، ممکن است دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر داشته باشند؛ از طرفی در سال‌های اخیر با توجه به تورم و افزایش قیمت گوشی‌، بسیاری از افراد تعمیر موبایل را به تعویض آن ترجیح می‌دهند. خبر خوب این است که گوشی‌های سامسونگ، قابلیت تعمیرپذیری بالایی دارند؛ البته با این شرط که توسط افراد متخصص عیب یابی شده و از قطعات اورجینال برای تعمیر آنها استفاده شود.

احتمالاً برای شما این سوال پیش می‌آید که چگونه مطمئن باشیم، تعمیرکار تلفن همراه را به درستی بررسی کرده و بدون دستکاری اضافه، اقدامات لازم را برای تعمیر گوشی سامسونگ انجام خواهد داد؟ پاسخ ساده است؛ برای اطمینان از روند تعمیر، بهتر است از خدمات نمایندگی‌های تعمیر گوشی سامسونگ استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در جمهوری

نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در جمهوری

همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد، خیابان جمهوری را می‌توان بزرگترین و مهم‌ترین بازار خرید و تعمیر گوشی سامسونگ در تهران دانست. این موضوع باعث شده است تا افراد برای خرید یا تعمیر گوشی سامسونگ، اولین گزینه‌ای که به ذهنشان خطور کند، خیابان جمهوری باشد.

برای خرید گوشی سامسونگ، شما می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر در خیابان جمهوری سر بزنید اما حتی الامکان برای تعمیر بهتر است مراجعه به نمایندگی‌های سامسونگ در خیابان جمهوری را مدنظر قرار دهید؛ زیرا از آنجا که ساختار دستگاه‌های تلفن همراه با یکدیگر متفاوت است، نحوه تعمیر گوشی‌های هر برند نیز (از برخی جهات) با دیگری فرق دارد؛ به عبارت دیگر در مرکز نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ، افراد در خصوص تعمیر گوشی سامسونگ به صورت تخصصی آموزش دیده‌اند.

درحال حاضر شرکت ماناتل پارس را باید برترین نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در جمهوری دانست. این شرکت با برخورداری از بهترین و زبده‌ترین متخصصان تعمیر گوشی سامسونگ، حرف نخست را در این حوزه در کلانشهر تهران می‌زند.

تعمیر تخصصی موبایل سامسونگ در خیابان جمهوری

تعمیر تخصصی موبایل سامسونگ با توجه به پیچیدگی‌‎ها و فناوری‌های به کار رفته در آن، اهمیت زیادی دارد. در اینجا باید اضافه کرد که بررسی گوشی توسط افراد متخصص و پیدا کردن علت بروز مشکل، گامی اساسی در تعمیر موبایل محسوب می‌شود؛ به بیان بهتر در بسیاری از موارد با پیدا کردن علت و برطرف نمودن آن، اختلال به وجود آمده در دستگاه تلفن همراه، رفع می‌گردد.

خوشبختانه لازم نیست که برای یافتن یک مرکز معتبر تعمیر موبایل، خیابان جمهوری را زیر و رو کنید؛ چرا که ما در اینجا قصد داریم، بهترین مرکز تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش گوشی سامسونگ را به شما معرفی کنیم. برای پیدا کردن این مرکز و اطمینان به آن، کافی است، واژه ماناتل را در گوگول سرچ کنید، سپس نحوه کار و همچنین نظرات مشتریان را در سایت مربوطه مطالعه نمایید.

بیشتر مطالعه نمایید: کد افزایش انتن دهی گوشی سامسونگ

خدمات نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در جمهوری

خدمات نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در جمهوری

شاید برای شما نیز این دغدغه مطرح باشد که ماناتل به عنوان برترین نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در جمهوری، چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟ در یک پاسخ کلی می‌توان گفت که این شرکت از افراد متخصص برای ارائه خدمات خود بهره می‌برد؛ برخی از این متخصصان در حوزه نرم‌افزار گوشی فعالیت نموده و برخی دیگر در زمینه رفع مشکلات سخت‌افزاری موبایل سامسونگ خبره هستند؛ بنابراین می‌توان گفت که هر گونه مشکل موبایلی، توسط ماناتل برطرف می‌گردد اما جهت آشنایی بیشتر با خدمات تعمیر گوشی، برخی از مهم‌ترین موارد تحت پوشش این مرکز در ادامه آورده شده‌اند.

برطرف کردن مشکل خرابی باتری موبایل

خرابی باتری موبایل به دلایل مختلفی ممکن است، اتفاق بیفتد؛ به عنوان مثال می‌توان به شارژ کردن گوشی به روش نامناسب یا استفاده از شارژرهای فیک و تقلبی اشاره کرد؛ در هر صورت خرابی باتری با نشانه‌هایی مانند تخلیه یکباره باتری، خاموش شدن ناگهانی، باد کردن باتری و داغ شدن گوشی سامسونگ همراه است.

در بسیاری از موارد، بهترین راه برای رفع مشکل خرابی باتری موبایل، تعویض آن است؛ در نمایندگی ماناتل، این کار به وسیله باتری اصل و اورجینال صورت می‌گیرد.

رفع مشکلات نرم‌افزاری موبایل

کاهش سرعت عملکرد گوشی، هنگ کردن، بروز مشکلاتی مانند عدم اتصال به اینترنت یا نصب نشدن برنامه‌ها از جمله اختلالاتی هستند که ممکن است، ریشه نرم‌افزاری داشته باشند.

گاهی اوقات حذف بدافزارها و فایل‌های مخرب یا ریست کردن موبایل، مشکل نرم‌افزاری آن را برطرف می‌کند؛ اما حل مشکلات فوق همیشه به همین سادگی نیست. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، در مرکز ماناتل، افرادی هستند که به صورت تخصصی بر روی رفع مشکلات نرم‌افزاری تلفن همراه کار می‌کنند.

تعمیر CPU گوشی موبایل

تعمیر CPU گوشی موبایل

بدون شک یکی از قطعات اصلی هر دستگاه تلفن همراه، CPU است؛ این قطعه نیز به علت‌های مختلفی از جمله استفاده مداوم، طولانی مدت و غیر اصولی از گوشی، ممکن است، خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد.

شایان ذکر است که هنگ گردن، خاموش و روشن شدن خودکار گوشی، کندی موبایل و روشن نشدن دستگاه، مهم‌ترین علائم خرابی سی پی یو هستند. گاهی اوقات افراد این مشکلات را به باتری گوشی نسبت داده و آن را تعویض می‌کنند. بدیهی است، در صورتی که مشکل از CPU باشد، تعویض باتری نه تنها مسئله را حل نمی‌کند، بلکه هزینه اضافه‌ای نیز به افراد تحمیل می‌نماید؛ بنابراین در صورت مشاهده علائم بیان شده یا نشانه‌های مشابه، حتماً موبایل خود را به نمایندگی‌های تخصصی گوشی سامسونگ بسپارید؛ تا کار تعمیر یا تعویض CPU (در صورت نیاز) را به بهترین شکل انجام دهند.

تعمیر تاچ موبایل

با توجه به ماهیت لمسی موبایل‌های امروزی، از کار افتادن تاچ گوشی، کلیه فعالیت‌های آن را با مشکل مواجه می‌کند. این اختلال به دلایل مختلفی از حمله ویروسی شدن دستگاه، نصب نرم‌افزار نامناسب یا حجم بالای داده‌ها به وجود می‌آید.

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ یکی از خدمات اصلی نمایندگی تعمیرات گوشی ماناتل است؛ مطمئن باشید که پرسنل این مرکز، بهترین تصمیم ممکن را در خصوص تعمیر یا تعویض تاچ دستگاه، اتخاذ می‌کنند.

تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی

سوختگی و شکستگی ال سی دی گوشی شاید یکی از بدترین اتفاقات به نظر برسد؛ اما خوشبختانه با صرف هزینه مناسبی می‌توان این قطعه را تعویض کرد و از کار کردن با یک موبایل نو و سالم لذت برد. گاهی اوقات نیز ال سی دی گوشی، دچار آسیب‌های جزئی می‌گردد و قابل تعمیر است.

باز کردن قفل اف آر پی گوشی

قفل اف آر پی، همان سیستم امنیتی گوشی‌ اندروید است که محدودیت‌هایی را جهت دسترسی به صفحه نمایش تلفن، ایجاد می‌کند؛ گاهی اوقات این قفل، دچار مشکل می‌گردد. علت اصلی بروز این اختلال فلش کردن گوشی است. در حالت عادی مشکل فوق با ارائه رمز عبور و ایمیل شخصی، برطرف می‌گردد؛ اما در موارد زیادی، افراد رمز را فراموش می‌کنند؛ گاهی اوقات نیز عدم باز شدن قفل به دلایل دیگری اتفاق می‌افتد؛ بنابراین در صورت حل نشدن مشکل، باید از افراد متخصص کمک گرفت.

تعمیر پرش آنتن در موبایل

پرش آنتن در موبایل، ممکن است، ناشی از مشکل سیم ‌کارت یا سیگنال رادیویی باشد؛ اما گاهی ایراد از نرم‌افزار یا سخت‌افزار گوشی است؛ بنابراین بهترین کار در هنگام مواجهه با این مشکل، مشاوره با نمایندگی تعمیر موبایل است.

رفع مشکل آبخوردگی گوشی موبایل

رفع مشکل آبخوردگی گوشی موبایل

آبخوردگی را می‌توان حادثه‌ای نگران کننده برای همه گوشی‌های موبایل دانست؛ زیرا حتی دستگاه‌های ضد آب نیز تا حدودی در برابر رطوبت مقاومت کرده و در صورتی که گوشی به موقع نجات داده نشود، مشکلات جدی برای آن به وجود خواهد آمد.

بهترین کاری که در هنگام خیس شدن موبایل می‌توان انجام داد، خارج کردن آن از آب، خاموش کردن و خشک نمودن آن است؛ اما پس از انجام این کارها جهت رفع مشکلات احتمالی، مشورت با یک مرکز تخصصی تعمیر موبایل، ضروری است.

تعمیر سوکت شارژ گوشی

گاهی اوقات با وجود سالم بودن گوشی، شارژر و پریز برق، دستگاه موبایل به درستی شارژ نمی‌شود؛ در این حالت، مشکل از سوکت مربوط به شارژ گوشی است که باید تحت نظر اهل فن، تعمیر یا تعویض گردد.

تعمیر هارد گوشی

هارد هر گوشی، فضای ذخیره سازی داخلی آن است؛ در صورتی که این قسمت، ایراد پیدا کند، علاوه بر خطر از دست رفتن اطلاعات، احتمال بروز مشکلات اساسی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیز وجود دارد؛ بنابراین تعمیر هارد باید در اسرع وقت و به شیوه مناسب انجام شود.

شایان ذکر است که باقی ماندن گوشی بر روی لوگو در زمان روشن شدن، ریست شدن خودکار دستگاه بر روی لوگوی سامسونگ و روشن نشدن گوشی، مهم‌ترین نشانه‌های خرابی هارد به شمار می‌روند.

بیشتر مطالعه نمایید: تاریخچه موبایل

آدرس و شماره تلفن نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در جمهوری

آدرس و شماره تلفن نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در جمهوری

همان طور که در قسمت‌های قبل نیز اشاره شد، ماناتل یکی از نمایندگی اصلی گوشی سامسونگ است که علاوه بر واردات و فروش محصول، خدمات پس از فروش را نیز ارائه داده و به صورت ویژه در حوزه تعمیر موبایل سامسونگ و تعویض قطعات آن فعالیت می‌کند.

در اینجا قصد داریم، یادآور شویم که در صورت جستجوی ماناتل در گوگل یا مراجعه مستقیم به آدرس اینترنتی manatelpars.com می‌توانید، با خدمات مختلف نمایندگی مذکور، مراحل تعمیر موبایل و سایر موارد آشنا شوید. خبر خوب این است که برای دریافت خدمات ماناتل، نیاز به مراجعه حضوری ندارید و کافی است، درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنید تا کارشناسان شرکت با شما تماس بگیرند؛ پس از دریافت اطلاعات و ارائه مشاوره لازم، پیک تحویل موبایل معیوب به محل اعزام می‌گردد و در نهایت گوشی صحیح و سالم به مشتری تحویل داده می‌شود.

با وجود امکان تعمیر گوشی سامسونگ به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور در محل نمایندگی، آدرس و شماره تلفن شرکت را در زیر ذکر نمودیم تا در صورت تمایل از نزدیک با این مرکز ارائه خدمات تخصصی آشنا شوید.

شماره تماس: 66762728-021

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بین حافظ و شیخ هادی، کوچه یغما، پلاک 13، طبقه یک، واحد 1

دسته بندی دانستنی ها مقالات تعمیر سامسونگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت