ال سی دی

بازدید: 186 بازدید
تعویض ال سی دی
Rate this post
چنانچه قصد تعویض ال سی دی گوشی خود را دارید، بهتر است پیش از هر فکری ، ابتدا این مطلب را به دقت بخوانید. مطمئنا راهنمایی های زیر به کارتان خواهد آمد. چرا که اول بایستی مطمئن شوید که مشکل گوشیتان مربوط به ال سی دی آن است. هم چنین بد نیست درباره ی تعویض ال سی دی نیز اطلاعاتی کسب نمایید. چرا که سپردن بدون فکر گوشی بدست افراد ناوارد، می تواند آسیب جدی ای را به گوشی شما وارد آورد. یا حتی به اشتباه هزینه ای نامعقول و غیر منصفانه بابت تعمیر گوشی خود بپردازید.

نحوه ی تشخیص آسیب دیدگی ال سی دی

جهت تشخیص آسیب دیدگی LCD ، روش های متفاوتی وجود دارد. گاهی کاربران فکر می کنند ال سی دی گوشی آنها، سوخته یا آسیب دیده است. در حالیکه پس از اندکی بررسی خواهیم دید که مشکل از ال سی دی نبوده، بنابراین می توانید جهت کسب اطلاعات کامل در این زمینه، مقاله ی سوختگی ال سی دی را مطالعه فرمایید.
مشکلات رایج کاربران در رابطه با ال سی دی گوشی
• صفحه ی گوشی رنگهایی راه راه شده را نشان می دهد.
• صفحه ی موبایل سیاه شده است.
• صفحه ی گوشی کاملا خاموش است(در اثر ضربه خوردگی).
موارد مشابهی که به اشتباه فکر می کنید از ال سی دی است:
• خاموش شدن صفحه ناشی از در آمدن فلت ال سی دی
• صفحه نمایش گوشی تصویر دارد، اما تاچ کار نمی کند.
• گلس شکسته. اما ال سی دی سالم است.

تعویض ال سی دی گوشی

تعویض ال سی دی گوشی معمولا تنها کاریست که می توان در مواجهه با مشکلات ال سی دی انجام داد و شاید برخی ادعا کنند که می توانند ال سی دی گوشی را تعمیر کنند. اما چنین نخواهد بود. آنها در نهایت بتوانند گلس یا فلت ال سی دی را تعویض نمایند و اسم آن را بگذارند: تعمیر ال سی دی. در حقیقت ، ال سی دی ای که شکسته یا سوخته، قابل تعمیر نخواهد بود و تنها می توان آن را تعویض کرد.

هزینه ی تعویض ال سی دی گوشی

در رابطه با هزینه ی تعویض ال سی دی گوشی ، بایستی بدانید که در مدل و برندهای مختلف، متفاوت خواهد بود. اما شما می توانید تنها با پر کردن یک فرم درخواست تعمیر، از هزینه ها مطلع شده و براحتی تصمیم بگیرید.

تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

از آنجایی که گوشی های سامسونگ، ال سی دی های متنوعی دارند، شیوه ی تعویض آنها نیز متفاوت خواهد بود. جهت مطالعه ی بیشتر درباره ی انواع ال سی دی سامسونگ می توانید کلیک نموده و مطلب آن را مطالعه فرمایید. (نکته: نحوه ی تعویض ال سی دی در مدل های قدیمی و جدید کاملا باهم فرق دارند).

هزینه تعویض ال سی دی سامسونگ

جهت استعلام هزینه تعویض ال سی دی سامسونگ، می توانید براحتی تنها از طریق ثبت فرم درخواست تعمیر، با کارشناسان ماناتل پارس صحبت کرده و مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.
مظالعه ی بیشتر: مشکل لایت تصویر a12

نمایندگی تعویض ال سی دی گوشی

پیش از مراجعه به نمایندگی تعویض ال سی دی گوشی ، بیایید باهم نگاهی به ساختار ال سی دی بیاندازیم. طبق تصویر زیر، جهت جدا کردن ال سی دی گوشی، ابتدا بایستی گلس گوشی را جدا کرد تا بتوان به قطعات زیرین آن دسترسی پیدا کرد. اگر به تصویر زیر خوب دقت کنید، ذهنتان روشن تر خواهد شد. واجب است بدانید که تعویض ال سی دی گوشی ، کاری نیست که در خانه، خودتان بتوانید انجام دهید. چرا که شیوه ی انجام آن در مدل ها و برندهای مختلف، کاملا متفاوت می شود. پیشنهاد می کنیم ادامه ی مطلب را با ما همراه باشید.

تعویض ال سی دی آیفون

در مورد تعویض ال سی دی آیفون ، بایستی بدانید، از مدل های 12 به بعد، معمولا IC پشت ال سی دی نیز همراه ال سی دی، دچار خرابی می شود. بنابراین همراه با تعویض ال سی دی، تعویض IC نیز انجام می گیرد که هزینه ای جداگانه خواهد داشت. در خیلی از مواقع هم نیازی به تعویض ال سی دی نیست و تنها با تعویض تاچ گوشی، مشکل برطرف خواهد شد.
مطالعه ی بیشتر: تعمیر تاچ گوشی همراه

ال سی دی روکاری

در بخش تعویض ال سی دی ، گاهی ممکن است از ال سی دی های بی کیفیت استفاده گردد که برای کاربران، چندان بصرفه و جالب نخواهد بود. بنابراین مخصوصا در مورد گوشی های آیفون، این نگرانی بیشتر است که حتما از قطعات با کیفیت یا حتی اصلی استفاده گردد. بنابراین گاهی برحسب نیاز، می توان از ال سی دی روکاری استفاده کرد. منظور از ال سی دی روکاری ، این است که آن ال سی دی، قبلا از روی یک دستگاه برداشته شده و اکنون در این زمان، روی گوشی شما نصب می گردد. در واقع ال سی دی روکاری، نوع اصل محصول می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، ادامه ی این مقاله را با ما همراه باشید.

نحوه ی تشخیص ال سی دی اصل از کپی

یکی از راه های تشخیص ال سی دی اصل از کپی، این است که در نوع کپی، کادر مشکی ال سی دی ضخیم تر از نوع اصل است و در قسمت تاچ، برجستگی بیشتری احساس می شود. در این مقاله تلاش کردیم تا هر آنچه در رابطه با انواع ال سی دی گوشی نیاز هست، در اختیارتان قرار دهیم. امید که توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را بدست آوریم.
ماناتل پارس نمایندگی رسمی تعمیر گوشی همراه
چنانچه قصد تعمیر گوشی همراه خود را دارید، برای شما یک پیشنهاد عالی داریم. شرکت ماناتل پارس با بیش از 20 سال تجربه به عنوان نمایندگی رسمی گارانتی و تعمیر گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی، با در اختیار داشتن زبده ترین متخصصان، در صدد است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نماید. جهت تعمیر گوشی همراهتان، کافیست فرم درخواست خدمات را تکمیل نمود و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و می توانید از مشاوره ی رایگان آنها بهره مند گردید. قیمت قطعات نیز براحتی قابل استعلام است. هم چنین کلیه ی خدمات این مرکز، با ضمانت و مطمئن به همراه پیک رایگان می باشد.
دسته بندی دانستنی ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود به سایت